|

موتورولا

عملکرد فوق العاده دوربین "موتو ادج ایکس 30" در به روز رسانی جدید

Moto Edge X30 will Receive a Huge Camera Performance Boost in Its Next Update

مدیر ارشد محصولات لنوو اعلام کرده است که به روز رسانی آینده، نرم افزار دوربین بهبود یافته ای را نسبت به نرم افزار فعلی ارائه خواهد داد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید در دسامبر 2021، موتورولا، موتو ادج ایکس 30 را به عنوان اولین گوشی هوشمندی که از تراشه ی پرچمدار کوالکوم پشتیبانی می کند به بازار معرفی نمود. با این حال به گزارش Gizmochina در بحث عملکرد دوربین ها، متاسفانه این گوشی هوشمند نتوانست در مقایسه با دیگر رقبا عملکرد خوبی را به ثبت برساند؛ اما از همان زمان لنوو سخت در حال تلاش بوده است تا با ارائه یک به روز رسانی جدید بتواند عملکرد دوربین را بهبود بخشد.

اخیرا، چن جین، مدیر ارشد محصولات لنوو، طی یک پست در Weibo اعلام کرد که پیش از ماه فوریه پرچمدار این روزهای موتورولا یک به روز رسانی بزرگ را دریافت خواهد کرد و تا پایان ماه ژانویه نیز این به روز رسانی در دسترس همه ی کاربران قرار خواهد گرفت.

او اضافه کرد که به روز رسانی آینده، نرم افزار دوربین بهبود یافته ای را نسبت به نرم افزار فعلی ارائه خواهد داد؛ همچنین او ضبط ویدئو در نرم افزار جدید را شگفت انگیز تلقی می کند. چن جین اعلام کرده است که به روز رسانی جدید از ضبط ویدئو با فریم های بالا در ثانیه را پشتیبانی خواهد کرد که امکان حرکت نرم تر در ویدئو ها را فراهم می کند.

Motorola Moto Edge X30

در ارتباط با ویژگی های این گوشی هوشمند نیز همان طور که می دانید از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان منبع تامین قدرت اسفاده می کند که انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 68 وات تامین می کند. تنظیمات دوربین آن نیز از یک سنسور 60 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و سه سنسور دیگر بر روی پنل پشتی به عنوان تنظیمات دوربین اصلی تشکیل شده است؛ که این تنظیمات دوربین اصلی نیز از دو سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

این گوشی هوشمند در حال حاضر با قیمت پایه ی 599 دلار معامله می شود اما باید منتظر بمانیم و ببیبنیم که چه زمانی پرچمدار این روزهای موتورلا راه خود ر ا به بازار جهانی باز خواهد کرد و در آن موقع چه قیمتی را به خود اختصاص خواهد داد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها