|

سامسونگ

اولین نتایج بنچمارک های اگزینوس 2200

First Exynos 2200 benchmarks emerge

به تازگی اولین نتایج اگزینوس 2200 سامسونگ در بنچمارک ها منتشر شده است که عملکرد این تراشه ی پرچمدار با به ما نشان می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اینکه زمان زیادی را منتظر بودیم تا سامسونگ اولین تراشه ی خود را، که با همکاری AMD ساخته است، رونمایی کند، طبیعی است که این روز ها اخبار زیادی را هم از این تراشه ی پرچمدار بشنویم.

به گزارش GSMArena نتایج منتشر شده از اولین بنچمارک های اگزینوس 2200 از گلکسی اس 22 اولترا گرفته شده است، اما متاسفانه هیچ راهی وجود ندارد که ما بتوانیم این گفته ها را تائید کنیم.

تراشه ی پرچمدار سامسونگ در گیگ بنچ 5 توانسته است امتیاز 1108 را در بخش تک هسته ای و امتیاز 3516 را در بخش چند هسته ای به ثبت برساند که تقریبا با تراشه ی نسل قبل یعنی اگزینوس 2100 یکسان است.

GeekBench

از طرفی دیگر این تراشه توانسته است که در An Tu Tu9.0امتیاز 965874 را به دست بیاورد که در مقایسه با اگزینوس 2100 که سال گذشته به بازار عرضه شود، عملکرد فوق العاده ای داشته است و 46 درصد بهبود پیدا کرده است.

AnTuTu

در آزمون GFXBench Aztec Ruins  اگزینوس 2200 متاسفانه 109fps را به ثبت رسانید که اگر آن را با نتایج اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکوم مقایسه کنیم، چندان چشمگیر به نظر نمی رسد. در حقیقت امتیاز اگزینوس 2200 از امتیاز نسل قبلی اسنپدراگون یعنی اسنپدراگون 888 نیز کمتر می باشد.

GFXBench Aztec Ruins

با همه ی این اوصاف ما نمی توانیم چندان به این امتیاز ها اعتماد کنیم و اگزینوس 2200 را مورد قضاوت قرار دهیم چرا که این ها امتیازات اولیه هستند و عملکرد واقعی چیپست نهایی به وضوح متفاوت خواهد بود ثانیا هیچ تصویری برای تائید کامل نتایج وجود ندارد، در حقیقت بعضی از نتایج حتا کمی عجیب به نظر می رسند به خصوص در ارتباط با CPU که با توجه به معماری جدید آن، کمبود بهره ی CPU واقعا عجیب به نظر می رسد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی