|

اپل

مدل های غیر پرو آیفون 14 صفحه نمایش پروموشن دارد یا ندارد؟

Non-Pro iPhone 14 models to miss out on ProMotion displays

"نا امید کننده به نظر می رسد."راس یانگ: اپل فناوری نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا را منحصرا برای اعضای پرو آیفون سری 14 نگه خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اوایل هفته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل تصمیم دارد تا تمام اعضای نسل جدید آیفون خود را به صفحه نمایش بسیار قدرتمند و با کیفیت 120 هرتزی پروموشن مجهز نماید، اما متاسفانه به گزارش GSMArena و به نقل از راس یانگ، اپل فناوری نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا را منحصرا برای آیفون های پرو خود یعنی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس نگه خواهد داشت.

یانگ در ادامه برای توجیح گفته های خود اضافه می کند که BOE Display که انتظار می رود یکی از تامین کنندگان نمایشگرهای سری جدید باشد، ظرفیت کافی نمایشگر LTPO را ندارد و متاسفانه اپل باید حداقل یک سال دیگر صبر کند تا بتواند تمام اعضای سری جدید آیفون خود را به صفحه نمایش پروموشن مجهز نماید. با توجه به گفته های راس یانگ شاید بتوانیم امیدوار باشیم که آیفون 15 استاندارد این فناوری را ارائه دهد.

Apple iPhone 14 Pros

گزارش جدید همچنین جزئیات پنل صفحه نمایش ادعایی آیفون 14 پرو را با تصویری نشان می‌دهد که هر دو سوراخ پانچ و بریدگی‌های قرص‌شکل روی نمایشگر در کنار یکدیگر و به جای ناچ قرار گرفته اند.

این طور که از اخبار و گزارش های اخیر بر می آید این طراحی منحصر به مدل های پرو سری آیفون 14 خواهد بود و احتمالا دو عضو دیگر این سری همچنان از طراحی ناچ استفاده می نمایند.

iPhone 14 Pros

به هر حال همانطور که قبلا هم اشاره کرده ایم زمان بسیار زیادی تا رونمایی این سری باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، نباید فراموش کنیم که اپل علاقه ی زیادی به غافلگیر کردن طرفداران خود دارد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها