|

سامسونگ

رندرهای گلکسی اس 22 پلاس برخی مشخصات آن را فاش کرد

Alleged Samsung Galaxy S22+ official renders and key specs leaked

به تازگی یک افشاگر تصاویری از گلکسی اس 22 پلاس را به صورت رندر منتشر کرده است که تصاویر برخی از مشخصات اصلی آن را فاش می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سری گلکسی اس 22 سامسونگ طی چند هفته ی اخیر بی وقفه در صدر اخبار و شایعات متعدد بوده است. اخیرا نیز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه هر سه مدل این سری از محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس حداقل برای یکی از پنل های خود استفاده خواهد کرد. به گزارش Gizmochina به تازگی نیز یک افشاگر تصاویری از اس 22 پلاس را به صورت رندر منتشر کرده است که برخی از مشخصات اصلی آن را فاش می کند.

طبق اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است انتظار می رود که تمام اعضای سری پرچمدار آینده ی سامسونگ نسبت به نسل قبلی خود ارتقا قابل توجهی پیدا کرده باشند.

Samsung S22 +

تصاویر منتشر شده از گلکسی اس 22 پلاس، پنل جلویی آن را نشان می دهد که یک سوراخ پانچ در مرکز قسمت بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است و متعلق به دوربین سلفی می باشد. ظاهر این گوشی هوشمند نیز، با حاشیه های باریک و یکنواخت که در سمت راست شامل برآمدگی هایی برای دکمه های تنظیم صدا و دکمه ی راه اندازی می باشد، زیباتر می شود.

پنل پشتی گلکسی اس 22 پلاس نیز در این تصاویر به نمایش درآمده است که تنظیمانت دوربین اصلی را نشان می دهند به علاوه ی لوگوی سامسونگ که به زیبایی در انتهای پایینی پنل پشتی قرار گرفته است.

با این وجود متاسفانه این افشاگر هیچ اشاره ای به نسل جدید گوریلا گلس در گلکسی اس 22 پلاس، نکرده است، البته این تنها چیزی نیست که در رابطه با این گوشی هوشمند همچنان یک ابهام باقی مانده است، بسیاری از ویژگی ها از جمله ی تاریخ رسمی رونمایی آن هنوز مبهم هستند.

Samsung -S22 +

از جمله ویژگی های این گوشی هوشمند که به نظر قطعی می رسند می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن اشاره نمود که از شارژ سریع 45 واتی با استفاده از کابل تایپ C پشتیبانی می نماید. خب در میان گوشی های هوشمند پرچمداری که این روز ها به بازار عرضه می شوند شارژ سریع 45 واتی چندان چنگی به دل نمی زند اما نسبت به نسل قبلی خود یعنی اس 21 پلاس بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

نهایتا ما امیدواریم همانطور که سایت های خبری کره ای ادعا کرده اند، این غول فناوری نسل جدید پرچمدارهای خود را در تاریخ 8 فوریه برابر با نوزدهم بهمن ماه به همراه تراشه اگزینوس 2200 رونمایی نماید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها