|

ریلمی

ریلمی 9 پرو با باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی

Realme 9 Pro certified with 5,000 mAh battery

اخیرا عضو دیگر سری 9 ریلمی در پایگاه داده گواهینامه TUV به همراه باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی دیده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است به تازگی یکی دیگر از محصولات ریلمی در پایگاه داده های گواهینامه TUV دیده شده است؛ با توجه به شماره مدل این دستگاه، ما حدس میزنیم که گواهی صادر شده متعلق به ریلمی 9 پرو باشد.

متاسفانه TUV اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است اما حداقل الان ما میدانیم که ریلمی 9 پرو به باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که دست کم  از سرعت شارژ 50 وات پشتیبانی خواهد کرد. از طرف دیگر گزارش هایی که طی هفته های گذشته منتشر شده است از شارژ سریع 65 واتی این گوشی هوشمند خبر می دهند.

ealme 9 pro

ما انتظار داریم که ریلمی 9 پرو به همراه تراشه دایمنسیتی 810 مدیاتک به بازار عرضه شود؛ این در حالی است که عضو دیگر این سری، ریلمی 9 پلاس به تراشه دایمنسیتی 920 و عضو سوم، ریلمی 9i، به تراشه دایمنسیتی 680 مجهز خواهند گردید.

گزارش های گذشته حاکی از آنند که این گوشی هوشمند از تنظیمات دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی بهره خواهد برد که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی سوم برای عکاسی ماکرو، تشکیل شده است.

با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده اند ما انتظار داریم که ریلمی، این گوشی هوشمند را در اواخر این ماه به بازار عرضه نماید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها