|

ریلمی

تصاویری واقعی از ریلمی 9i پیش از رونمایی!

Realme 9i hands-on emerge before official announcement

یک وب سایت ویتنامی تصاویری واقعی از ریلمی 9i را درست چند روز قبل از رونمایی منتشر کرده است. این گوشی هوشمند در تاریخ 20 دی معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است، ما انتظار داریم که ریلمی 9i در تاریخ 10 ژانویه برابر با بیستم دی ماه به طور رسمی رونمایی و معرفی شود اما پیش از رونمایی آن Gizmochina به نقل از ThePixel.com (سایت خبری ویتنامی) گزارشی را منتشر کرده است که طی آن تصاویری واقعی از این گوشی هوشمند آینده ی ریلمی را به نمایش می گذارد.

تصاویر منتشر شده پنل پشتی ریلمی 9i  را به نمایش در می آورد که به نظر می رسد پوششی پلاستیکی با برجستگی هایی از جنس کربن دارد که باعث می شود اثر انگشت شما بر روی آن باقی نماند به علاوه چسبندگی بهتری هم داشته باشد؛ همچنین بر روی پنل پشتی آن جزیره ی دوربین مستطیل شکلی قرار گرفته است که تنظیمات دوربین سه گانه ای را در خود جای داده است؛ احتمال می رود که جزیره ی فوق از یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو، تشکیل شده باشد.

بر روی لبه ی پایینی ریلمی 9i، بلند گوی پنجره ای، جک صوتی 3.5 میلی متری، پورت USB-C و میکروفن قرار گرفته است؛ سمت راست آن نیز محل قرار گیری دکمه ی پاور است که با اسکنر اثر انگشت ادغام شده است. همان طور که در تصاویر میبینیم سمت چپ این گوشی هوشمند محل قرار گیری خشاب سیم کارت و دکمه ی تنظیم صدا می باشد همچنین به نظر می رسد که بر روی لبه ی بالایی آن نیز یک جفت بلندگوی دیگر تعبیه شده است.

تصاویر Realme 9i :

طراحی کلی ریلمی 9i تفاوت چندانی با ریلمی GT Neo2  ندارد و این طور که از گزارش ها و افشاگری های منتشر شده بر می آید ریلمی 9i دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS LCD FHD+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز می باشد که پانچ دوربین سلفی 16  مگاپیکسلی در سمت چپ آن قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند قدرت خود را چیپست اسنپدراگون 680 کسب می کند و انرژی آن نیز بوسیله ی باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات تامین می شود. از لحاظ پیکربندی حافظه نیز به احتمال بسیار زیاد ریلمی 9i با  حداکثر رم 8 گیگابایت و حداکثر فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت عرضه خواهد شد.

این طور که به نظر می رسد ریلمی تصمیم دارد محصول جدید خود را به همرا سیستم عامل اندروید 11 و یکی از نسخه های رابط کاربری Realme UI به صورت پیش فرض عرضه کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها