|

سمیه نرو ساسی مانکن؛ از حمایت وقیحانه تتلو تا برسام پسر ساسی

موزیک ویدیو سمیه نرو ساسی با واکنش های زیادی مواجه شد حتی خانواده این خواننده هم نسبت واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد
27

ساسان حیدری یافته خواننده حاشیه ساز در پروژه جدید خود فیلم ابد و یک روز را دست مایه قرار داده و با انتخاب سکانس معروف آن که نوید محمدزاده با صدا زدن نامش خواهرش "سمیه" از او می خواهد نرود آهنگی ساخته است.

اما جنجال ساسی مانکن فقط به این پخش از کار او محدود نمی شود زیرا در کلیپی که ساخته گفته می شود از یکی هنرپیشه های فیلم های پورن استفاده کرده که بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.

پیشنهاد می شود: ترکیه میلاد حاتمی را تحویل پلیس ایران داد/ استرداد تایید شد

 

حمایت امیر تتلو از ساسی مانکن

به گزارش وقت صبح، امیر تتلو خواننده زیرزمینی ساکن ترکیه از ابتذال موجود در آهنگ ساسی مانکن سمیه نرو حمایت کرد.

ساسان یافته معروف به ساسی مانکن به تازگی تیزر کوتاهی منتشر کرده است و در آن از یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی استفاده کرده است.

این مساله واکشن های بسیار زیادی را در پی داشته است. اما تتلو از آن حمایت کرده است! مصطفی ارانی، خبرنگار در انتقاداتی تند به تاثیری که چنین اقدامی روی کودکان می گذارد پرداخته است.

اما این ویدئو که برای انتشار آهنگ تهران توکیو ساسی مانکن استفاده شده است مورد حمایت دیگر خواننده هنجار شکن قرار گرفت.

 

واکشن تتلو به اهنگ جدید ساسی مانکن سمیه جان

امیر تتلو که به تازگی پیشنهاد غیر اخلاقی و رفتار ناپسند او نسبت به سارن، خواننده جوان با واکنش بسیار تندی همراه بود کار ساسی مانکن را “بانمک” خواند.

ساسی مانکن در این ویدئو از لوکیشن فیلم ابد و یک روز و عرق گیر نوید محمد زاده استفاده کرده است اما یک بازیگر فیلم های پورن هم در ویدئو حضور دارد.

تتلو در واکنش به اهنگ سمیه ساسی مانکن نوشت: « من خیلی حال کردم. ایده جذاب و باحالیه. بانمک بود.»

قابل ذکر است که این دو خواننده هنجار شکن با یکدیگر مشکل دارند اما در این اقدام غیر اخلاقی همصدا شده اند.

پیشنهاد می شود: لزوم واکنش جمعی به مستهجن‌ گرایی خواننده لس ‌آنجلسی

پویا خواننده لس آنجلسی خطاب به ساسی: حرمزاده ای!

ترانه جدید ساسی مانکن حتی با واکنش منفی دیگر خوانندگان لس آنجلسی مواجه شد پویا خواننده مشهور خارج نشین در واکنش به این اقدام ساسی مانکن نوشت :

وقتی میای برای معروفیت دست به هرکاری میزنی حتی نابود کردن ذهن و افکار سالم یک بچه که در این دنیای اسفناک پدر و مادرش دارن با هزار بدبختی بزرگش میکنن و به توعه حمال باید بگم حرومزاده ای بیش نیستی و حرامزاده تر از تو اون آدمایی هستند که دارن برات کار میکنن و با تو برنامه اجرا میکنن...

sasy-vaghtesobh

پسر ساسی هم اجازه ندارد آهنگ پدرش را پوش کند!

همزمان با سیل انتقادات، فیلم جدید از برسام یافته، تنها پسر ساسی مانکن امروز صبح در لندن منتشر شد. خانم سایه، مادر برسام گفته « اجازه نمیدهد که برسام ترانه های پدرش را گوش بدهد!»

خواهرزن ساسی مانکن  نوشت: «فیلم ابد و یک روز نماد درد و بدبختی مردم و جامعه اس. از آدمی که بچه ی خودشو ول کرده و گردن نمیگیره، بیش از این انتظار نمیره که همچین آهنگ هایی بسازه.»

خاله ی برسام گفت: «چقدر از اینکه برسام تو فیلم بجا اینکه از موزیک های مزخرف باباش بخونه، از اندی می خونه و میگه اندی رو دوست داره، خوشحال شدم.»

همچنین به نوشته باشگاه خبرنگاران ساسان یافته، برای اقامت در آمریکا با خانمی به اسم سایه ازدواج می‌کند. سایه باردار می‌شود و این در حالی است که هنوز مشکل اقامت ساسان یافته حل نشده است.

پس از این که اقامت آمریکا برای آقای خواننده فراهم می‌شود، او همسر و فرزندش را که مایل به نگهداری آن نبوده رها می‌کند.

ظاهرا ساسان یافته می‌خواسته بچه سقط شود. این اتفاق نیفتاده و حالا فرزند خواننده لس آنجلسی با نام «برسام» یکی از سوژه‌ها در فضای مجازی شده است.

گفته می‌شود سایه همسر سابق ساسی مانکن خود را به یکی از کنسرت‌های او رسانده و تلاش کرده برسام را به پدرش نشان دهد که با این موضوع مخالفت شده است.

243471_789

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دم ساسی گرم که تا دسته به شما دزدهای قاتل مردم کش حکومتی و حجاب اجباریتون فرو کرد حالا حالاها باید نعره بکشید از درد

  • ناشناس ارسالی در

    ساسای برو مشکل خانواده تو حل به مشکل ما نباش

  • یا ابوباای ارسالی در

    ابوبااییا خدا
    تتست
    سئ

    تتسو

  • A ارسالی در

    دیگه خودشونم میگن مزخرفات اینو گوش ندین ، باز شما هی مخالفت کنین

  • مارینت ارسالی در

    ساسی کارش درسته خیلی اهنگ هاش باحاله

  • آزیتا ارسالی در

    ساسی گرگی است در لباس انسان که انگل جامعه به عصاب می آید حال نوجوانان هم سن وسال من هم خیلی خوب می دونند که از کرونا هم بد تره ولی نمی دونم چرا باز به آهنگ های مزخرفش گوش می دید البته آهنگ غذای روح ولی چیزی که اون اسمشو گذاسته آهنگ عذاب روح

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها