|

چرا قیمت ساینا S یهویی اینقدر افزایش یافت؟ شوکی بزرگ به مشتریان سایپا!

ساینا

در یک اقدامی عجیب و بدون خبر قبلی شرکت سایپا تصمیم گرفت تا قیمت ساینا S را ناگهانی بالا ببرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از خودروهای محبوب و اقتصادی موفق سایپا طی دهه اخیرساینا  بوده که به طور قابل توجهی توانست ضعف های اولیه تیبا را جبران کند. از نظر فنی، هیچ تفاوت خاصی میان ساینا و تیبا وجود ندارد اما ظاهر زیباتر این خودرو موجب شد تا خریداران به ساینا علاقه بیشتری داشته باشند. سایپا از سال 1399، تولید نسخه فیس‌لیفت ساینا با نام ساینا S را آغاز کرده است. 

به تازگی و به طور ناگهانی گروه سایپا در بخش نامه های جدید خود، قیمت جدیدی برای ساینا S بنزینی دنده دستی تیپ DA مشخص کرده است و اعلام کرد مشتریان باید از این به بعد به جای ۲۵۴ میلیون، حدود ۲۹۱ میلیون برای خرید این خودرو از کارخانه در نظر داشته باشند در واقع حدود ۳۷ میلیون گران تر از گذشته شد که به مشتریان شوکی بزرگی وارد کرد!

ساینا1

نام خودرو قیمت نهایی قبلی قیمت جدید کارخانه  میزان افزایش قیمت

سایناS بنزینی دنده

دستی تیپ DA

۲۵۴,۷۶۰,۰۰۰ ۲۹۱,۶۵۰,۰۰۰ ۳۶,۸۹۰,۰۰۰

قیمت سایناS چه قدر افزایش یافته است؟

در ۲۰ام شهریور ماه هم این خودرو یک افزایش قیمت ۶ میلیونی داشته و از ۲۴۸ میلیون به ۲۵۴ میلیون رسید بود. حال اما در یک اقدامی عجیب و بدون خبر قبلی شرکت سایپا تصمیم گرفت تا قیمت ساینا S را ناگهان حدود ۳۷ میلیون بالا ببرد و مشتریان و خریداران این خودرو را تحت فشار قرار دهد.

ساینا

دلیل افزایش ناگهانی 37 میلیونی قیمت ساینا S چه بود؟

به توجه به اینکه همه خودرو سازها موظف به این هستند که محصولات خود را طبق استانداردهای ۸۵گانه به بازار عرضه کنند آپشن های جدید از قبیل کنترل پایداری و TPMS به سایناS  اضافه کرده اند با این اتفاقات پر واضح است که قیمت این محصول به دلیل این دو آپشن  ایمنی وارائه صورت های مالی نیمسال اول ۱۴۰۲ افزایش یافته باشد!

 سایناS را با چه قیمتی بخریم؟

همانطور که توضیح دادیم این خودرو حدود ۳۷ میلیون گران تر از گذشته شد و حالا در مبدأ کارخانه باید با حدود ۲۹۱ میلیون توسط مشتری  و حدود ۳۵۰ میلیون در بازار خریداری شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی