|

جزئیات مرحله جدید پیش‌فروش سایپا ویژه دهه فجر

براساس بخشنامه جدید سایپا، متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 20 بهمن 140، در این طرح ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه کپی شد

پیرو بخشنامه شماره 448650 با توجه به درخواست برخی از متقاضیان محترم خرید خودرو مبنی بر مشارکت در طرح پیش فروش محصولات به استحضار می رساند، امکان افتتاح حساب وکالتی و واریز موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه مذکور تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/19 برای متقاضیان تمدید میگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، متقاضیان محترم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/11/20 در صورتی که مطابق فرآیند اعلام شده دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، میتوانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

شرایط ثبت‌نام طرح پیش فروش سایپا

براساس بخشنامه جدید سایپا، متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 20 بهمن 140، در این طرح ثبت‌نام کنند. کسانی شرایط ثبت‌نام در طرح پیش فروش سایپا را دارند که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان 120 میلیون تومان جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند.

در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا؛ ساینا s، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدلGX عرضه می‌شود. بر اساس جدول بالا، قیمت خودرو در این طرح مطابق با قیمت روز خودرو حساب حساب می‌شود.

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

متقاضیانی امکان ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر را دارند که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/19 تمام فرایندهای اعلام‌شده را تکمیل کنند. لازم به ذکر است کلیه مفاد و شرایط در بخشنامه مذکور به قوت خود باقی است.

ezgif.com-webp-to-jpg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها