|

فعال شدن لینک ثبت نام با شرط و شروط

پیش فروش سایپا برای متقاضیان عادی با این دو شرط

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چهار محصول خود را در قالب طرح پیش فروش یکساله عرضه کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از ساعت ٩ صبح امروز (پنجشنبه ١٣ بهمن ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله عرضه کرده است؛ تنها برای متقاضیان عادی که تا ساعت ١۵ روز چهارشنبه وجه خودرو را واریز کرده و این وجه مسدود شده باشد، لینک ثبت‌نام و شرکت در این طرح فعال است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، پس از اجرای طرح فروش فوق‌العاده دو محصول این گروه خودروسازی در روز‌های ابتدایی بهمن ماه که بسیار هم طرح پر چالشی بود و پس از قریب به ۳۶ ساعت از زمان اعلامی ابتدایی، تنها تعدادی از مشتریان که پیش از روز ثبت‌نام، وجه خودرو در حساب وکالتی آن‌ها بلوکه شده بود؛ آن‌هم برای مدت کوتاه موفق به ثبت درخواست خود شدند، حال سایپا به مناسب دهه فجر امسال، طرح پیش‌فروش چهار محصول خود را به مرحله اجرا گذاشته است.

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت این ایام و در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX را در قالب طرح پیش فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی (از ١٣ بهمن ماه) و مادران دارای دو فرزند و بیشتر (از ١۶ بهمن ماه) عرضه کند.

همانطور که ذکر شد، ثبت‌نام در طرح جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر) از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه هفته آینده (۱۶ بهمن ماه) آغاز می‌شود.

اما متقاضیان عادی از ساعت ٩ صبح امروز (پنجشنبه ١٣ بهمن ماه) به شرط آنکه تا ساعت ۱۵ روز گذشته (چهارشنبه) نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر خود اقدام کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و متقاضیان طرح جوانی سه روز (از زمان آغاز طرح) فرصت خواهند داشت تا درخواست خود را ثبت کنند.

تاکید می‌شود که ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها