|

(عکس) عرضه خودرو لاماری با قیمت فوقِ نجومی!

قیمت نهایی خودروی لاماری ایما اعلام شد. این خودرو، سال گذشته توسط شرکت آرین پارس موتورز رونمایی شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

خودروی لاماری ایما در بهمن سال گذشته در مراسمی با حضور رسانه‌ها رونمایی شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ به گفته مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی، قطعات خودروی لاماری ایما که اولین خودروی سواری شرکت آرین پارس موتورز است، در اسفند سال ۱۴۰۰ به کشور رسیده و در خرداد ۱۴۰۱ این کراس اوور به بازار عرضه می‌شود.

قیمت اعلام شد

امروز، آرین پارس موتورز امروز اعلام کرد که قیمت نهایی این خودرو ۹۸۹ میلیون تومان است. همچنین این شرکت اعلام کرد امروز اولین سری از خودروهای لاماری ایما،  پلاک ملی را دریافت کرده‌اند.

البته باید به این نکته توجه کرد که اولین سری تولید شده این خودرو، نسخه لو آپشن است. پیش از این آرین پارس موتورز اعلام کرد در سری‌های بعدی تولید لاماری ایما، به آپشن‌های این خودرو اضافه می‌شود و در نتیجه قیمت سری‌های بعدی آن بالاتر است.

خودرو-برقی13

سطح کیفی لاماری ایما

عماد جعفری، کارشناس خودرو گفت: این خودرو دارای موتور ۱۵۰۰ سی.سی توربور شارژ است که توان زیادی از این موتور می‌گیرد. این خودرو شتاب‌گیری بسیار زیادی دارد. گیربکس نیز عملکرد خوبی دارد.

این کارشناس در ادامه توضیح داد: اتفاقی که در نسل جدید خودروهای چینی می‌افتد این است که تعادل آنها هنگام چرخش ارتقا یافته است. خودروهای چینی جدید ترمزگیری قوی دارند.

جعفری ادامه داد: فضای داخلی کابین مثل رودری‌ها کیفیت مناسبی نداشت. با توجه قیمت آن که حدود یک میلیارد تومان است، امکانات درخور توجهی ندارد. اگرچه مدیران آرین پارس موتورز گفتند قرار است لاماری با امکانات بیشتری به بازار عرضه شود.

او گفت: موتورهای کم حجمی مثل لاماری که توان زیادی دارند نیاز به سوخت عالی دارند. اما کیفیت سوخت در کشور بسیار پایین است باید دید که در دراز مدت برای موتور توربور شارژ این خودرو چه اتفاقی می‌افتد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها