|

نیوفیس جذاب مریم مومن و استایل سیندرلایی مدرن تو اکران فیلم جدید

مریم مومن در اکران فیلم لختگی با استایل و فیس جدید ظاهر شده که حسابی غوغا بپا کرده با این استایل سیندرلایی مدرن و همه توجه ها رو جلب نموده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن کسی نیست جز فخرالزمان در سریال بانوی عمارت که نقش همسر دوم شاهزاده ارسلان میرزا قوانلو قاجار را بر عهده داشت.

با اینکه این سریال اولین تجربه تلویزیونی مریم مومن بود، اما او به خوبی توانست از پس نقشی که به او داده بودند برآید و به شهرت و محبوبیت برسد. او پس از این کار در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی دیگر حضور پیدا کرد و اکنون در دسته بازیگران خوب کشور قرار گرفته است.

مریم مومن، بازیگر جوان و بااستعداد سینما، تلویزیون و تئاتر، در ششم مرداد سال ۱۳۷۷ در محله قروه درویش مشکین شهر اردبیل به دنیا آمده است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته بازیگری است. خانم مومن تک فرزند بوده و پدر و مادرش زمانی که او ۹ سال داشت از هم جدا شده‌اند. پدر او نی نواز و مادرش اسب سوار است.

مریم مومن را کم  پیش می آید با استایل شکیل و دل نشین ببینیم اما در اکران فیلم لختگی این بازیگر خوش درخشیده و توجه ها را به خود جلب کرده است.

خانم بازیگر کت کراپ و شلوار واید ست همرنگ کت ( آبی درباری یا فیروزه ای) بر تن زده که زیر آن نیز از شومیز سفیدی استفاده کرده که آن را با شال تور ترند این روزهای خود و کفش های شیشه ای پاشنه داری که با سنگ و نگین های درخشان تزئین شده ست نموده است.

مومن

مومن 2

10j

کفش های شیشه ای و رنگ لباس او او را مانند سیندرلایی مدرن کرده است. البته باید گفت که لختی موهای او با شال تور سفید زیاد جالب نشده.

Untitled

ولی میکاپ فوق العاده نچرال و صورتی دلبر مریم مومن جای آفرین دارد و حسابی بر صورت و چهره او نشسته حتی معصومیت خاصی به چهره کمی خشن او داده است. 

مومن 1

مومن 3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها