|

(ویدئو و عکس) استایل کت و شلوار و کرواتی مهدی کوشکی و همسر چهارمش در اکران لختگی

انتشار عکس دونفره محیا مهدی زاده و مهدی کوشکی در اینستاگرام، خبر ازدواج چهارم اقای بازیگر را رسما تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتشار عکس دونفره محیا مهدی زاده و مهدی کوشکی در اینستاگرام، خبر ازدواج چهارم اقای بازیگر را رسما تایید کرد.

همسر جدید مهدی کوشکی، محیا مهدی زاده بازیگر تازه کار تئاتر است که بدلیل کم بودن فعالیت هنری اش، اطلاعات چندانی درمورد او در دسترس نیست و در واقع مهمترین بخش بیوگرافی او را می توان ازدواجش با مهدی کوشکی دانست.

در این حد بدانید که او متولد آبان 1375 بوده و تا بحال در یک نمایش ایفای نقش داشته است. در توضیح شغل همسر جدید مهدی کوشکی میتوان گفت که او بازیگر است و سال گذشته در تئاتری به نام لهجه ها به روی صحنه رفت.

مهدی کوشکی نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما پیش از این دو ازدواج رسمی و یک بار ازدواج موقت داشته است حالا برای بار چهارم مجددا با یک بازیگر ازدواج کرد.

همسر اول مهدی کوشکی مینا شمس بود که حاصل ازدواجشان یک پسر است و همسر دوم مهدی کوشکی صحرا فتحی بود که همچون خود اقای بازیگر مشغول بازیگری و کارگردانی بود و همسر سوم مهدی کوشکی که ازدواجشان با حواشی بسیاری آغاز شد و دوام چندانی نداشت، ریحانه پارسا بود.

در اکران فیلم لختگی مهدی کوشکی همراه با همسر چهارم و تازه خود حاظر شد که استایل آنها حواشی زیادی را به دنبال داشت.

مهدی کوشکی و همسرش در این مراسم هر دو با کت و شلوار مردانه مشکی که با پیراهن و ژیله خاکستری ست شده حاظر شدند همچنین برای تکمیل استایل از کلاه خاکستری و کروات مشکی استفاده نمودند؛ تنها فرق آنها کفش هایشان بود که در این مورد مهدی کوشکی از بوت های پادگانی مشکی استفاده کرده اما همسرش کفش مشکی ورنی پا کرده است.

44

مهدی+کوشکی+و+همسرش

نکته ای چنگ به دل نمیزند همین مردانه پوشی همسر کوشکی و استفاده از جواهرات بر روی دستکش توری مشکی است که هیچ سنخیتی با هم ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها