|

تصاویر دیدنی از مهران غفوریان و دخترش در اول مهر

مهران غفوریان به مناسبت اول مهر پست جدیدی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیروز اول مهر 1403 آغاز سال تحصیلی جدید بود که مهران غفوریان به این مناسبت پستی در صفحه شخصی خود بارگزاری کرد که در آن شاهد خودش و دختر کیوت او هستیم. 

در این عکس ها شاهد دختر دلبند آقای غفوریان (هانا) که بزرگ شده  و لباس فرم مدرسه مشکی زردی بر تن و لبخند بر روی لب دارد هستیم.

نکته جذاب این عکس پدر دختری نداشتن مقنعه در فرم مدرسه و داشتن کلاهی با نمک به جای آن است همچنین موهای هانا غفوریان نیز که با موهای اضافه صورتی بافت و گوجه شده است نظر ها را به خود جلب می نماید. 

خود مهران غفوریان نیز ذوق زده و خوشحال بنظر می آید؛ او یک شلوار جین نمای زاپ را همراه با تیشرت سورمه ای رنگ، کلاه کپ مشکی و کتونی مشکی آدیداس ست نموده و در نهایت برای تکمیل استایل از کیف مشکی رنگ یک ور استفاده کرده است.  

6019480902993822861

6019480902993822862مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌‌التحصیل رشتهٔ نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است و با بازی در مجموعه لبخند سوم (۱۳۷۳) وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔزیر آسمان شهر به شهرت رسید.

6019480902993822863مهران غفوریان بازیگر و کارگردان طناز سینما و تلویزیون که دچار اضافه وزن زیادی بود و یکی از بازیگران تپل سینما و تلویزیون محسوب می شد. این بازیگر کاهش وزن محسوسی را تجربه کرده است که برای بسیاری از افراد غیر قابل باور است.

در مورد روش لاغری مهران غفوریان گمانه‌زنی‌ها فراوان است، اما باتوجه به کاهش وزن قابل‌توجه او در مدت زمان اندک، یکی از پزشکان متخصص در این زمینه به برترین‌ها گفت که به احتمال زیاد آقای غفوریان از روش‌های جراحی موجود برای کاهش وزن اضافه کرده است اما خود مهران غفوزیان قبول نکرده است و می گوید رژیم سفت و سختی گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها