|

کارت های همستر کامبت امروز یکشنبه 27 خرداد و دریافت 5 میلیون سکه رایگان

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعت کارت‌ خریداری کنند و جایزه بگیرند. …

لینک کوتاه کپی شد

کارت چگونه به دست می‌آیند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند و 5 میلیون کوین رایگان جایزه بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران، پیدا کردن کارت‌های کامبو و باز کردن قفل آنها است.

همستر واقعا لیست می‌شود؟

سوال بسیاری از کاربران این است که آیا همستر کمبات کلاهبرداری است یا واقعا لیست می‌شود؟ در ادامه پاسخ این سوال را خواهیم داد.

اگر سری به خیابان‌ها بزنید و با مردم کف شهر صحبت کنید، به‌اتفاق معتقدند که بازی های تلگرامی مثل همستر کمبات و تپ سواپ کلاهبرداری هستند و عده‌ای قصد دارند حساب‌هایمان را خالی کنند؛ حال آن‌که می‌دانیم تمامی پروژه‌های دنیای کریپتو با چنین هدفی توسعه نمی‌یابند.

 

روزگاری مردم عادی، بیت کوین را یک شوخی خنده‌دار و مضحک می‌دانستند؛ ولی حالا برای به‌دست آوردن آن به هزار بازی گوناگون متوسل می‌شوند و برای استخراج یک واحد از آن کلی وقت و انرژی صرف می‌کنند! شاید داستان بازی‌هایی نظیر همستر کامبت و کتیزن و پیکسل ورس هم همین باشد!

کارت های امروز 27 خرداد

IMG_1724

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها