|

کارت های همستر کامبت امروز شنبه 26 خرداد و دریافت 5 میلیون سکه رایگان

همستر، به صورت روزانه ایونتی قرار داده است که باید در آن سه کارت را به صورت شانسی در قسمت Mine پیدا کنید تا ۵ میلیون سکه هدیه بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
6

کارت های همستر کامبت در بخش Mine قرار دارند که هر کدام معرف یک ویژگی یا قابلیت هستد. برای فعال‌سازی و در ادامه ارتقای هر یک از این کارت‌ها، باید به میزان درج‌شده در زیر آن امتیاز خرج کنید. فعال‌سازی برخی از کارت‌ها به پیش‌نیازهایی نیاز دارد که این موضوع نیز ذیل همان کارت درج شده است. روی هر کدام از کارت‌ها میزانی به عنوان Profit Per Hour وجود دارد که نشان‌دهنده سود حاصل از این کارت برای شما در هر ساعت است. سود ساعتی حاصل‌شده از همه کارت‌ها را در قسمت بالای صفحه و در بخش Profit Per Hour می‌توانید مشاهده کنید. حتی اگر هیچ‌ فعالیتی هم انجام ندهید و داخل بازی نباشید، این میزان امتیاز در هر ساعت به شما تعلق می‌گیرد. البته در صورتی که بیشتر از ۳ ساعت به بازی سر نزنید، فقط به اندازه سه ساعت امتیاز می‌گیرید.

کارت‌های کامبو چیست و چگونه به دست می‌آیند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند و 5 میلیون کوین رایگان جایزه بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران، پیدا کردن کارت‌های کامبو و باز کردن قفل آنها است.

 ربات تلگرامی همستر، به صورت روزانه ایونتی قرار داده است که باید در آن سه کارت را به صورت شانسی در قسمت ماین (Mine) پیدا کنید تا ۵ میلیون سکه هدیه بگیرید؛ این کارت‌ها هر روز ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آپدیت می‌شوند و شما ۲۴ ساعت مهلت دارید که آنها را پیدا کنید. در ادامه کارت‌های امروز 26 خرداد را  به زودی با شما به اشتراک می‌گذاریم:

کارت های امروز 26 خرداد

IMG_1691

کارت های جمعه 25 خرداد

کارت

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها