|

کارت های همستر کامبت فردا دوشنبه 21 خرداد و دریافت پنج میلیون سکه رایگان

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید

لینک کوتاه کپی شد
3

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت‌ها میان صدها گزینه، کاری زمان‌بر است و علاوه‌بر این سکه‌های کنونی شما را کاهش خواهد داد. ما هر روز کارت‌های دیلی کمبو را برایتان قرار می‌دهیم تا بدون صرف زمان و سکه‌ی اضافه، بتوانید ۵ میلیون سکه همستر کامبت رایگان دریافت کنید.

 

کارت های فردا 21 خرداد؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کارت های امروز 20 خرداد

IMG_1663

آیا بازی همستر کلاه بردای است یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال هنوز زود است. از طرفی این بازی بر پلتفرم تون تلگرام قرار گرفته و هنوز هیچ فعالیت مشکوکی از آن مشاهده نشده است و از طرفی دیگر تا زمانی که توکن‌های آن لیست نشوند نمی‌توان به صورت قطع به یقین گفت که آیا کلاه‌بردای است یا خیر.

در اصل اینکه آیا بازی همستر کامبت قانونی باشد یا خیر هنوز آنطور که باید برای هیچ کسی مشخص نیست. با توجه به کاربران میلیونی و همچنین همکاری این پروژه با صرافی‌های معتبری چون بینگ ایکس، نمی‌توان نسبت به آینده آن چندان هم بد بین بود؛ پس با قبول این واقعیت به بررسی عمیق‌تر این بازی تلگرامی خواهیم پرادخت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها