|

چرا نباید جنجال های "همستر کامبت" را باور کرد؟

«هر چیزی که در مورد بازی همستر کامبت گفته می شود صرفا یک واقعیت را فریاد می زند: همه چیزی روی هواست!»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازی کریپتویی همستر کامبت در روزهای اخیر سروصدای زیادی در کشورمان به پا کرده است. بازی که در بستر پیام رسان تلگرام قرار دارد و در قالب آن افراد با ضربه زدن به صفحه نمایشگر گوشی تلفن همراه خود سکه مجازی کسب می کنند.  اینطور ادعا شده که رمز ارز همستر کامبت به زودی عرضه خواهد شد و این مساله می تواند زمینه را برای تبدیل سکه های مجازی افراد به یک دارایی واقعی برای آن ها فراهم کند.

اساسا با تکیه بر همین موضوع بوده که سازندگان همستر کامبت از افکار عمومی در اقصی نقاط جهان درخواست کرده اند تا به خانواده چند ده میلیونی این بازی کریپتویی بپیوندند. با این حال، اما و اگرها در مورد این بازی کریپتویی بسیار زیاد است. مساله ای که به ویژه با توجه به داغ شدن سوژه این بازی در کشورمان و اوج گرفتن بحث های گوناگون در رابطه با آن، ابعاد جدی تری را نیز به خود می گیرد. در این راستا، به طور خاص توجه به دو نکته در مورد بازی هسمتر کامبت از اهمیت زیادی برخوردار است.

اول اینکه هر چیزی که در مورد آینده بازار همستر کامبت و رمز ارز آن گفته می شود، روی هواست! گفته شده که قرار است این رمز ارز در آینده نزدیک عرضه شود و البته که رایزنی هایی نیز در این رابطه با برخی صرافی‌های حوزه بازار رمزارزها صورت گرفته است. در این زمینه می توان گفت که شاید هم چنین اتفاقی نیفتد و سازندگان همستر کامبت صرفا به دنبال استفاده از یک فضا و جو موقت در راستای اهداف و منافع خود باشند. در عین حال، به فرض که رمز ارز این بازی کریپتویی نیز ایجاد شود باید اذعان کنیم که هیچ اطمینانی وجود ندارد که این رمزارز صاحب ارزش قابل توجهی شود.

همستر کامبت 1

جدای از همه این ها، اساسا معلوم نیست که این رمزارز به افرادی که بازی همستر کامبت را انجام داده و می‌دهند تعلق گیرد. همگی این مولفه ها سبب شده اند تا برخی این مساله را مطرح کنند که بازی همستر کامبت و ادعاهایی که در مورد آن مطرح می شود صرفا نوعی جوسازی موقت را به ذهن متبادر می کمنند که باید در رابطه با آن ها هوشیار بود.

دوم اینکه یکی از نکات کلیدی که تقریبا اغلب تحلیلگران حوزه بازار رمزارزها به آن اشاره داشته و دارند این است که برای حضور در این بازار باید اعصابی فولادین داشت. در واقع، به قدری جوسازی و بالا و پایین در بازار رمزارزها و رویدادهای مرتبط با آن زیاد است که در این منظومه، صرفا آن هایی که بازیگران اصلی در بازار رمزارزها هستند امکان موفقیت زیادی دارند و بقیه از نگاه آن ها که بازیگران اصلی هستند، صرفا به مثابه یک فرصت برای پولسازی بیشتر نگریسته می شوند.

از این رو، وقتی همه چیز در مورد بازی همستر کامبت روی هواست و هیچ اطمینانی به آینده آنچه در مورد این بازی گفته می شود نیست، اینکه بیش از حد به ادعاهای مطرح در قابل این بازی کریپتویی اعتماد کنیم، چندان منطقی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها