|

بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان!

بازگشت غرور آفرین رمزارزی خاک خورده!

Bitcoin

بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان، تتر، پس از تقریبا سه ماه...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیور- بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان، تتر، پس از تقریبا سه ماه عرضه در گردش خود را افزایش داده است. عرضه درگردش تتر، پس از کاهشی سه‌ماهه دوباره افزایش یافته و اکنون به رقم ۶۶.۳میلیارد دلار رسیده است این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای از بهبود تدریجی بازار ارزهای دیجیتال باشد. 

بر اساس گزارش کوین‌ مارکت‌کپ، اولین عرضه جدید در ۲۹ جولای و آخرین آن در ۲ آگوست اتفاق افتاده است؛ هرچند که این عرضه در مقیاس کوچکی صورت گرفته و ارزش بازار تتر تنها ۰.۷٪ یعنی نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار افزایش را تجربه کرده است. با این افزایش، حدود ۶۶.۳ میلیارد دلار تتر در گردش است که ٪۴۳ از سهم کل بازار استیبل‌کوین‌ها را تشکیل می‌دهد.

عرضه تتر در اوایل ماه می با عبور از ۸۳ میلیارد دلار به بالاترین میزان خود رسیده بود، اما با فروپاشی اکوسیستم ترا و ترس از به خطر افتادن پگ سایر استیبل‌کوین‌ها، تتر مجبور شد عرضه در گردش را به کمک بازخرید کاهش دهد که درنتیجه این اقدام عرضه در گردش تتر با ۲۱٪ کاهش به ۶۵.۸ میلیارد دلار رسیده بود.

در حال حاضر، ۱۳٫۶ درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال در اختیار استیبل‌کوین‌هاست که بالاترین رقم در تاریخ محسوب می‌شود. مردم کشورهایی با تورم بالا مانند آرژانتین، به‌تازگی به استفاده گسترده از استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر روی آورده‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی