|

گاوهای دوج کوین چرا سرازیر شدند؟!

Dogecoin

طی سه روز گذشته، گاوهای دوج کوین [DOGE] در بازار جنجال به پا کردند...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی سه روز گذشته، گاوهای دوج کوین [DOGE] در منطقه حمایت 0.06 دلاری قرار گرفتند و موقعیت های خرید به طور چشمگیری افزایش یافت. در نتیجه، شاهد موج مثبت در بالای نقطه کنترل (POC، قرمز) بود. گاوهای DOGE با شکست نوسان صعودی می‌توانند به افزایش سودهای کوتاه مدت ادامه دهند. با شکل گیری یک الگوی صعودی در بازه زمانی چهار ساعته، فروشندگان عقب مانده بودند. در زمان انتشار، DOGE با 3.61 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با 0.0727 دلار معامله شد.

پس از رد شدن از مقاومت 0.075 دلاری، DOGE بیش از 21 درصد از ارزش خود را از دست داد و در 26 جولای به پایین ترین حد هفتگی خود رسید. پس از مشاهده کشمکش بین خریداران و فروشندگان در نزدیکی نقطه کنترل (POC، قرمز)، قیمت شاهد تغییر فاز بلندمدت در منطقه 0.06 دلار بود.در چند روز گذشته، DOGE یک الگوی پرچم صعودی را در بازه زمانی چهار ساعته تشکیل داد.

با توجه به شیب بالای پرچم، این الگو می تواند حرکت صعودی کوتاه مدت را حفظ کند. خرس ها به احتمال زیاد در محدوده 0.073 تا 0.076 دلار قدم خواهند گذاشت تا مانع ایجاد کنند.در چنین حالتی، این برگشت نزولی می تواند زمینه های قابل اعتمادی در محدوده 0.0715-0.071 دلار پیدا کند. هر بازگشتی از این محدوده می تواند به یک محرک ورود اشاره کند. در هر صورت، اهداف بالقوه برای کوتاه مدت در منطقه 0.076 دلار باقی می مانند.

همچنین، گاوها قصد دارند با 20 EMA (قرمز) متقابلاً متقاطع صعودی با 50EMA (فیروزه‌ای) و 200 EMA (سبز)،  به خرید فوری خود ادامه دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها