|

تحلیلی ویژه!

هدف جنجالی شیبااینو چیست؟

SHIBAINU

ارز شیبا اینو(SHIB) در دو هفته گذشته ، روند صعودی پایداری را دنبال کرده است و درحال حاضر...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید در ابتدای مسیر کسی فکر نمی‌کرد میم‌کوین شیبا به موفقیت امروز خود برسد، اما شیبا با پشتیبانی جامعه خود توانست به محبوب‌ترین میم‌کوین بازار تبدیل شود و با کار روی ایجاد Dex و متاورس خود یعنی شیبرس سعی بر ایجاد اکوسیستم خود دارد تا تنها یک میم‌کوین ساده نباشد.

رمزارز شیبا اینو(SHIB) در دو هفته گذشته ، روند صعودی پایداری را دنبال کرده است و درحال حاضر با سد مقاومت 0.0000274 دلاری روبرو شده است. این سطح سه بار در طول ماه گذشته از ادامه روند صعودی SHIB جلوگیری کرده است.

تبدیل این سطح مقاومتی به سطح حمایتی حاکی از افزایش مجدد فشار خرید برای شیبا اینو است. همچنین، چنین تحولی منجر به تقویت سناریوی گاوی برای شیبا اینو می شود و SHIB را در مسیر رشد به سمت سطح 0.0000323 دلاری قرار می دهد. شیبا اینو در مجموع 18 درصد رشد می کند.

در تایم‌فریم روزانه اولین حمایت مهم قیمت در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۱ قرار دارد؛ اما در حال حاضر شیبا به سطحی مقاومتی در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۸ رسیده است که تا اینجای کار باعث توقف روند صعودی شده است.

اگر شیبا موفق به شکست این سطح شود، اولین هدف سطح ۰.۰۰۰۰۳۵ خواهد بود که بسیار سرنوشت‌ساز است؛ چراکه این نقطه تفاوت میان روند صعودی یا نزولی در بلندمدت خواهد بود. درصورت شکست این سطح و صعودی شدن روند در بلندمدت اهداف ۰.۰۰۰۰۳۹ و ۰.۰۰۰۰۵۴ را می‌توان در نظر داشت.

در تایم‌فریم ۸ ساعته نیز می‌توان الگوی مثلث را در شیبا دید که محدود ۰.۰۰۰۰۲۴ کف داینامیک این الگو است. شیبا می‌تواند به این سطح برسد و بازگشتی را با سمت بالا داشته باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی