|

تحلیلی تکنیکال از بازار ۲.۹۱ تریلیون دلاری!

ارزهای پیشرو در بازار ارز دیجیتال!

arzdigital

معرفی ارزهای دیجیتال اخیر که ثبت رکورد کرده اند و روند خوبی را از سر گرفته اند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بازار ارزهای دیجیتال به 2.9 تریلیون دلار دست یافت اتریوم، سولانا و پولکادات به بالاترین حد خود در  رسیدند. ETH، SOL و DOT در حال حاضر به روند صعودی خود ادامه خواهند داد،زیرا بازار درحال رکورد زنی است.سه تا از 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، هر کدام یک قیمت جدید و بالاترین قله تاریخی خود فتح کردند، اتریوم، سولانا و پولکادات هر کدام مانند روزهای اخیر به قله‌های جدید دست یافته اند.

اتریوم

بر اساس داده‌های موجود در بازار، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ و جز پیشروترین شبکه بلاک چین قرارداد ،تازگی به قیمتی بالاتر از ۴۶۷۴ دلار دست یافته است، حدود 7 دلار بالاتر از اوج قبلی خود است،اما این رشد صعودی ثابت باعث افزایش 12 درصدی کلی در هفت روز گذشته شده است.

سولانا

سولانا در حال حاضر با سرعت بیشتری در حال افزایش است و امروز بعدازظهر به اوج قیمت جدید نزدیک به 237 دلار رسیده است. رقیب اتریوم در روز گذشته به طور پیوسته به سمت بالا حرکت کرد و رکورد قبلی خود را که 219 دلار بود شکست و در 24 ساعت گذشته 11 درصد افزایش یافت. اکنون 18 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. ارزش بازار سولانا نزدیک به بالاتر از تتر استیبل کوین است امروز بر کاردانو غلبه کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

پولکادات

یکی دیگر از رقیب های رو به رشد اتریوم، Polkadot، به همین ترتیب امروز به اوج قیمت جدید رسیده است. پولکادات برای اولین بار از مرز 50 دلار عبور کرد و اوایل امروز بعدازظهر به بالاترین حد خود یعنی کمتر از 55 دلار رسید. کریپتوکارنسی بومی شبکه بلاک چین تقریباً 20 درصد در هفته افزایش یافته است. بازار کلی ارزهای دیجیتال در حال حاضر در اوج جدیدی از 2.91 تریلیون دلار در حال شکل گیری است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها