|

مزایای فیشیال و انواع آن؛ یه فکری به حال پوست مرده های صورتت بکن

پاکسازی پوست از عوامل موثر تو شادابی و طراوت پوسته که شما با استفاده از اون می تونید خیلی به جوانسازی صورتتون کمک کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه در سراسر دنیا افراد زیادی به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند. پوست شما از یک لایه سطحی تشکیل شده که سلول های مرده پوست است و آن ها وظیفه محافظت از پوست را به عهده دارند و نگهبان بدن هستند. در حالت طبیعی بدن ماهی یک بار سلول های مرده یا شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده و سلول های جدید را به جای آن ها قرار می دهد برای همین است که این سلول های مرده روی پوست تجمع می کنند و شادابی پوست را می گیرند بنابراین پاکسازی برای داشتن پوستی شاداب به شما کمک می کند تا پوست شفاف تری داشته باشید.

21f6ab8003e3710d6b45879d95a09dab

فیشیال برای شادابی صورت شما

فیشیال پوست از محبوب  ترین روش ها برای داشتن پوستی شاداب و پاکیزه است و در چند مرحله به مدت یک ساعت انجام می شود و برای شما پوستی شاداب تر و جوان تر خلق می کند. این کار کاملا غیر تهاجمی بوده برای همین بسیاربی از افراد آن را به روش های تهاجمی دیگر ترجیح می دهند. شما با فیشیال می توانید بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سر سیاه را از بین ببرید.

استفاده از مواد با کیفیت برای فیشیال از موثرترین عوامل بهتر عمل کردن آن است البته باید بدانید که فیشیال انواع مختلفی دارد و باید فیشیال مناسب برای پوست خود را با تحقیق انتخاب کنید.

لایه برداری و پیلینگ فیشیال انواع مختلفی دارد

پیلینگ شیمیایی که قدرت بالایی دارد

لایه برداری شیمیایی که در کلینیک ها استفاده می شود قدرت پاکسازی بالایی دارد و می تواند جای جوش و انواع لکه های پوستی را از بین ببرد. این ن.ع لایه برداری بسته به عمق آن بین یک تا چهرده روز به طول می انجامد که در این مدت پس از پوست ریزی پوست جدید جایگزین می شود. عمق این پاکسازی به نوع داروهای شیمیایی و مدت زمان استفاده روی پوست بستگی دارد.

30a2a846fef033756e598866bb82af0f

پیلینگ مکانیکی 

این لایه برداری به کمک ابزار الکترومکانیکی انجام می شود و برای از بین بردن جای زخم ها بسیار موثر است و معمولا برای از بین بردن آن ها استفاده می شود.

4baba9c18bc8c33199779e369c8d0593

پیلینگ لیزری با خواص تبخیر آب

این روش به دو صورت لیزر دی اکسید کربن و اربیم یاگ انجام می شود در این روش نکروز گرما و خواص تبخیر آب به کار گرفته می شود، تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه نهایی در هر پوست متفاوت است ولی بهتر است که هر چند ماه یک بار فیشیال پوست را انجام دهید. یک ماه زمان مورد نیاز پوست برای احیاست پس بهتر است چهار بار در سال و با تغییر فصل فیشیال صورت انجام دهید و اگر دنبال درمان جوش های سرسیاه و جای آکنه و جوش هستید این کار را بیشتر تکرار کنید. فقط این را بدانید که قرمزی های پوست بعد از فیشیال کاملا طبیعی است.

e7dec24c6945658efe9f2e2e9653fb4e

سخن آخر و مزایای فیشیال

شما می توانید با انجام فیشیال به چندین هدف درمانی مراقبتی برسید و پوست خود را از آلودگی و رادیکال های آزاد پاکسازی کنید. در هنگام انجام فیشیال از ماساژ صورت خود لذت ببرید و حس رهایی از استرس را تجربه کنید. این روش چین و چروک های صورت را کاهش می دهد و سبب شادابی پوست شما می شود و در کنار این ها به گردش خون و رفع آسیب های پوستی کمک می کند. لایه برداری سلول های سطحی و سم زدایی هم از مزایای دیگر فیشیال است. جالب است بدانید که این روش تیرگی زیر چشم را به طور تقریبی برطرف می کند و پوست شما را لیفت و سفت می کند. فقط باید این را در نظر بگیرید که نباید صورت خود را دستکاری کنید یاجوش های صورت خودتان را بکنید تا صورت خود را زخم نکنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها