|

تا الان فکر می کردی بوهمی برای تابستونه؟ بیا با هم یه جذاب زمستونیش رو استایل کنیم

کمتر کسی است که بداند نمونه های آن در فصل سرما، تا چندین برابر جذاب تر از تابستان درخشش را برای ظاهر شما به ارمغان می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر بخواهیم به یکی از جمله جذاب ترین و محبوب ترین پوشش های جهان اشاره کنیم بی شک استایل بوهو یکی از پرطرفدارترین ها در دوره های مختلف است. استایلی که آراستگی، راحتی و صمیمیت را آنچنان با یکدیگر ادغام ساخته که در کمتر پوشش دیگری می توان نظیرش را یافت. اما نکته اینجاست که عموما استایل بوهو را با مدل های چین دار، گشاد و تابستانی آن می شناسند و کمتر کسی است که بداند نمونه های آن در فصل سرما، تا چندین برابر جذاب تر از تابستان درخشش را برای ظاهر شما به ارمغان می آورد. اکنون با شایانیوز همراه باشید تا در جهان پر از شگفتی مد، بایدها و نباید های استایل بوهو را مرور کنیم.

بوهمی اکسسسوری

اولین مزیت؛ دست شما در انتخاب رنگ آزاد است

یکی از مهمترین شاخصه های استایل بوهو، آزادی در انتخاب رنگ و طرح، بدون اضطراب گرفتار شدن در چارچوب های رسمی است. موضوعی که شاید عمده ترین دلیل ترند شدن این سبک استایل باشد. حال آنکه بوهو در عین خاص بودن، آنقدر ساده جمع می شود که همین حالا می توانیم چشم بسته به شما بگوییم که احتمالا دست کم یک یا دو آیتم از آن را در کمد خود دارید! فقط پیش از انتخاب، باید بدانید که چگونه می توانید آنها را با یکدیگر ترکیب کنید.

المان های بوهو را از روی جنس پارچه شناسایی کنید

بوهو در یک لغت، طبیعت و فرهنگ را فریاد می زند. پس برای شناسایی انواع آیتم های آن، باید به سراغ پارچه های طبیعی، پنبه ای ظریف، ترکیب های ابریشمی و چرم، انواع پوست و خز و جیر بروید. همچنین بسیار زیبا تر می شود اگر نمونه های کت مانند آن را با بلوزهای تونیک و لباس های کتان لایه بندی کنید و در ادامه برای کامل تر شدن استایل خود، از کمربندها و روسری های مناسب بهره ببرید. اما پیوسته به خاطر داشته باشید که باید در حفظ خط هارمونی آنها، دقت کافی را به خرج دهید. چرا که بوهو در عین راحتی ، به شدت مستعد شلوغ شدن است. لذا در هر مرحله ای از ست کردن آن، از افراط و تفریط پرهیز کنید.

بومی زمستانی

بوهو را با المان ها و پارچه های محلی ترکیب کنید

یکی از مهم ترین نکات در استایل بوهو، در هم آمیختگی زیبای فرهنگ هاست. تا آنجایی که شما می توانید از لباس ها، زیورآلات سنتی یا محلی و برخی لباس ها نظیر کفش ها و شنل های سنتی در کامل کردن استایل بوهو کمک بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با جایگزین کردن آیتم های تابستانی بوهمی، یک نسخه زمستانی جذاب بسازیم.

بوت بوهومی را جایگزین صندل کن

حتما می دانید که یکی از المان های بوهومی، صندل های بنددار است که البته کارکرد زمستانی ندارند. به جای آنها می توانید یا بوت هایی با ساق خیلی کوتاه و یا خیلی بلند را انتخاب کنید. بوت های کابویی، چکمه های تا زانو و موارد مشابه دیگر، می تواند آیتمی جایگزین خوبی از آب در بیاید. برای ست کردن آنها نیز می توانید از شلوار جین، جوراب شلواری ضخیم و یا دامن های بلند و ماکسی استفاده کنید. تمامی این آیتم ها در کنار گرم بودن، ظاهری شیک با سبک بوهو را به شما هدیه می کنند.

سیلسی

استایل بوهمی با ژاکت نرم و ضخیم

احساسی راحتی که با برتن کردن بافتنی های نرم و ضخیم در زمستان به افراد دست می دهد همیشه مثال زدنی است. ژاکت های بافت در انواع ضخیم، یقه دار، کشباف، بلند و … برای ترکیب با استایل بوهو بی نظیراند. شما حتی می توانید آن ها را به راحتی با شلوار کتان، جین، یا دامن بپوشید و یا با کمی به خرج دادن ظرافت و خلاقیت، حتی آنها را زیر جلیقه نیز استایل کنید.

تنها نکته ای که در خصوص پوشیدن بافت دراستایل بوهمی باید مد نظر قرار داده شود این است که سعی کنید قسمت پایینی آن را باریک نگه دارید. با اینکار به استایل خود کمک می کنید که اندام شما باریک تر جلوه کند.

کت جین و شنل، آیتم جذاب استایل بوهمی

کت ها و روپوش ها از جمله آیتم هایی هستند که با اضافه شدن به استایل شما، باعث ایجاد سبک لایه لایه بودن بوهمی می شوند. معمولا کت های پشمی، مدل های خزدار، بارانی، شنل و کت های جین، گزینه های مناسبی برای ساخت یکی استایل شیک بوهو به شمار می روند.

بوهو

روسری و شال در استایل بوهمی

روسری و شال مناسب برای ادغام در پوشش بوهمی، می تواند یک مدل بافتنی در قواره بزرگ با منگوله ها و طرح های جذاب باشد. این دست شال و روسری ها قابلیت این را دارند که به روش های مختلفی استفاده شوند. مثلا می توانید دنباله آن ها را دور گردن بپیچید و یا روی شانه هایتان قرار دهید.

شال بوهمی

کیف را چگونه در استایل بوهو انتخاب کنیم؟

کیف یکی از جمله آیتم های ضروری در هر استایلی به شمار می رود. برای انتخاب کیف مناسب بوهمی می توانید از مدل هایی کمک بگیرید که دارای حاشیه هایی با طرح و رنگ سنتی هستند. کیف چرمی و منگوله دار نیز مورد دیگری است که می تواند استایل بوهو شما را به زیبایی تکمیل کند.

بوهو کیف

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها