|

معرفی چند تا شال پاییزی و ترند

پاییز 1402 چه شالی مُده؟ یادت نره شال و روسری حسابشون از بقیه اکسسوری ها سواست!

شال و روسری

معرفی چند مدل شال و رورسری پاییزی و انواع شال موهر د شایانیوز؛ جدیدترین مدل های سایت شال و روسری تی تی و معرفی بزرگترین فروشگاه شال و روسری…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در بین تمام اکسسوری استایل زنانه شال و روسری جزو اکسسوری های پر اهمیت و تاثیرگذار محسوب می شوند و به جرات می توان گفت تاثیر زیادی را بر روی ظاهر شما خواهند گذاشت. پس فراموش نکنید که استفاده از این آیتم در شیک، زیبا و جذاب‌ تر دیده شدن استایل شما تاثیر فوق العاده زیادی دارد. در بین خانم‌ های ایرانی استفاده از شال نسبت به روسری کمی متداول‌ تر بوده و به همین دلیل تولیدکنندگان و طراحان این محصول تمام تلاش خود را در خصوص طراحی زیباترین و متنوع‌ترین شال‌ ها از جهت رنگ و طرح انجام می‌ دهند. البته خوب است که بدانید  شال و روسری هم مانند دیگر اکسسوری ها و لباس های زنانه با تغییر فصل تغییر می کنند هم از نظر جنس پارچه و هم از نظر طرح.

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان که هوا خنک و سرد است، بهترین انتخاب شال و روسری شامل نوع هایی می شود که از پارچه های پاییزه مانند موهر تولید شده اند. تولیدکنندگانی که در زمینه تولید  شال و روسری پاییزه فعالیت دارند، علاوه‌ بر زیبایی و شیک بودن این محصول، به راحتی خانم‌ ها، در زمان استفاده از شال و روسری‌ ها نیز بسیار اهمیت می‌ دهند و به همین دلیل محصولی گرم، سبک و راحت را تولید می‌نمایند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شال و روسری های پاییزه اغلب در رنگ‌ های گرم پاییزی از جمله نارنجی، خردلی، مشکی، زرد، طلایی، مشکی، قهوه‌ای، کرمی و… طراحی و تولید می‌ شوند و البته پترن های ترند پاییزه که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. پس در ادامه این مقاله همرا ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شال و روسری برای پاییز 1402 آشنا شوید.

حراج شال و روسری

حراج شال و روسری

شال و روسری پاییز 1402 چه پترنی دارد؟

پاییز یکی از فصل هایی است که بیشتر از فصل های دیگر در آن از لباس ها یا اکسسوری های پترن دار استفاده می شود ولی آیا چه پترنی برای پاییز 1402 مناسب خواهد بود؟ به صورت کلی به شال پاییزه موهر، شال پاییزه پلنگی، شال‌ های منگوله دار، شال چهارخونه، شال پاییزه گوچی، شال‌ های ژاکارد و راه راه پاییزی و همچنین روسری کشمیر پاییزی و… شال های پاییزی می گویند، یعنی شال هایی که حس و حال پاییز را منتقل می کنند. البته اگر بخواهیم پترن های ترند پاییز 1402 را معرفی کنیم باید بگوییم که پاییز امسال شال و روسری چهارخونه، پلنگی و یا زبرا بسیار ترند شده است، پس اگر به دنبال یک شال پاییزه ترندی و مدرن هستید که استایل شما را شیک کند یکی از این گزینه ها را حتما انتخاب نمایید.

حراج شال و روسری

حراج شال و روسری

پاییز امسال شال و روسری چه رنگی انتخاب کنیم؟

اگر برای پاییز به دنایل یک شال و روسری پاییزه هستید که علاوه بر اینکه حس و حال پاییز را منتقل می کند استایل شما را جذاب کند بهتر است به سراغ انتخاب شال و روسری های نارنجی، خردلی، مشکی، زرد، طلایی، مشکی، قهوه‌ای، کرمی بروید. شال هایی که دارای این ترکیب های رنگی هستند به راحتی با دیگر لباس ها ست می شوند و به خوبی استایل شما را پاییزی می کنند. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این رنگ ها این است که با اکثر طیف های رنگ پوست ست می شوند و خیلی کم پیش می اید این رنگ ها به کسی نیایند. این یک ویژگی مهم است زیرا شال کنار صورت قرار می گیرد و به همین خاطر تاثیر زیادی بر روی چهره شما خواهد گذاشت.

حراج شال و روسری

حراج شال و روسری

زبرا یا گوچی؛ کدومش ترندِ ساله؟

برای انتخاب شال و روسری اگر دو دل هستید به سراغ انتخاب طرح زیرا یا گوچی بروید زیرا این طرح ها از ترندهای جذاب امسال هستند و شما با انتخاب آن ها به استایل خود حال و هوای ترندی و پاییزی می بخشید. فراموش نکنید که با شروع پاییز و تغییر آب و هوا نوع رنگ لباس ها نیز تغییر می کند. رنگ های ترند پاییز که الهام گرفته از طبیعت و برگ ها پاییزی مانند قرمز ،نارنجی قهوه ای ،شتری از دسته رنگ ها پرکاربرد این فصل می باشد؛ که البته در زبرا و گوچی هم از این رنگ ها استفاده می شود.

حراج شال و روسری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی