|

فرم های مختلف ناخن

میدونی چه مدل ناخن به فرم انگشتات میاد؟ با انواع فرم های ناخن آشنا شوید

معرفی فرم های ناخن

تا حالا برایتان پیش آمده که ندانید چه فرم ناخن به دستتان می آید؟ فرم های ناخن دارای تنوع زیادی هستند که ما معمولا همه آنها را نمی دانیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دست ها عضوی مهم و تاثیرگذار در زندگی و کار ما هستند. دستان هر فرد دارای فرم و استایلی منحصربفرد است پس ممکن است تمامی فرم های آرایشی و یا حتی لاک ها برای دستان شما مناسب نباشند. حتما برای یک بار هم که شده برایتان پیش آمده که از فرم یا طرحی روی ناخن فرد دیگری بسیار خوشتان آمده ولی وقتی خودتان آن را انجام داده اید اصلا به آن زیبایی نبوده و یا به دست شما نمی آمده؛ دلیل این اختلاف دقیقا اختلاف در نوع فرم دستان، انگشتان و یا حتی رنگ پوست شما است.

ناخن‌ها، جذاب و دوست داشتنی هستند و جلوه‌ ای زیبا به دستان شما می‌ بخشند. اگر می‌ خواهید ناخن‌ هایتان را به رخ بکشید اما فرم ایده‌ آل که ناخن‌ هایتان را جذاب می‌ کند، را نمی‌ شناسید بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با فرم های مختلف ناخن آشنا شوید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

انواع-فرم-ناخن

فرم ناخن گرد؛ ساده و زیبا

این نوع فرم ناخن ساده‌ترین فرم ناخن برای نگهداری است؛ اگر جزو افرادی هستید که حوصله نگهداری ناخن های بلند را ندارید و اهل سادگی در استایل خود هستید این فرم ناخن گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.  برای اینکه ناخن های خو را به این فرم درآورید ابتدا آن‌ ها را مربع شکل دهید و سپس منحنی طبیعی نوک انگشتان خود را دنبال کنید. این مدل ناخن برای تمامی فرم های دست و ناخن مناسب است.

ناخن-گرد

فرم ناخن مربعی؛ مقاوم و شیک

ناخن های دارای فرم مربع در قسمت انتهایی دارای فرمی مسطح هستند و می توان گفت این مدل یکی از محبوب‌ترین فرم‌ های ناخن است. مدل ناخن مربعی استقامت بیشتری به نسبت دیگر مدل‌ ها دارد و از این رو مناسب افرادی با اعتماد به نفس بالا و علاقمند به سلامت ناخن‌ هایشان است. برای در آوردن این فرم ابتدا باید دو بخش جانبی ناخن را موازی و صاف سوهان بکشید و در انتها سطح مسطح سر ناخن باید در حالتی عمود بر این دو بخش قرار گیرد. این فرم ناخن  برای دستانی با انگشتان بلند و ناخن‌ های پهن مناسب است.

ناخن-مربعی

فرم ناخن بادامی؛ دستانی کشیده داشته باشید

همانطور که از اسم این مدل ناخن پیدا است در این فرم ناخن ها واقعا فرمی شبیه به بادام درختی دارند. فرم ناخن‌های بادامی شکل برای کسانی که انگشتان کوتاه دارند مناسب‌تر است زیرا باعث کشیده و بلندتر دیده شدن انگشتان دست شما می شود. برای رسیدن به این فرم زیبای ناخن باید هر دو طرف ناخن را طوری شکل دهید که در نقطه مرکزی به هم برسند و بعد با سوهان نوک تیز آن را از بین ببرید و فرمی بادامی شکل به آن بدهید.

ناخن-بادومی

فرم ناخن خنجری؛ ترند و جسور

این فرم ناخن که به تازگی خیلی مورد ستقبال قرار گرفته است مانند مدل بادامی دو طرف ناخن باریک می شود ولی با این تفاوت که در این مدل لبه ناخن کاملا تیز شده و تنها به اندازه یک نقطه گرد می شود. انتخاب این طرح جسارت و شجاعت زیادی می خواهد زیرا این مدل از ناخن معمولا دارای قد بسیار بلندی است و نگهداری سختی دارد. این مدل برای افرادی که انگشتان کوتاه دارند پیشنهاد می شود ولی برای افرادی که دست ها و انگشتان بلندی دارند مناسب نیست زیرا باعث می شود دست و انگشت هایشان مانند جادوگران دیده شود.  

ناخن-خنجری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها