|

خلاصه قسمت پانزدهم سریال سیاوش

همه چیز تحت سلطه ی نصرت !

نصرت از سیاوش می خواهد که ثابت کند مارال را برای پول نمی خواهد. او برای ازدواج آن ها نیز شرط می گذارد و...

لینک کوتاه کپی شد

پانزدهمین قسمت از سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جمعه هفدهم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

نصرت سیاوش را وادار می کند که‌ لباس سفید او را به تن کند اما باز هم برای ازدواج او با مارال شرط و شروط دیگری می گذارد. او قراردادی تنظیم می کند که دارایی هایی که سیاوش بعد از ازدواج کسب می کند همگی به مارال برسند. سیاوش رضایت می دهد اما برای سر در آوردن از مفاد این قرارداد با مشکل مواجه است.

در سویی دیگر صابر که در آخرین دیدارش با نصرت به آن چه او می خواست عمل نکرده بود حالا در دام او می افتد. کیوان با صابر تماس می گیرد و نشانی خودش را به او می دهد. صابر وقتی به خانه ی او می رسد با صورت خون آلود او مواجه می شود و از آن جا فرار می کند. وقتی که عکس های دوربین مدار بسته همان شب برای صابر فرستاده می شود او می فهمد که در چه دامی افتاده‌ است.

صابر حالا فقط سه روز وقت دارد که خواسته ی نصرت را عملی کند و خیال می کند اگر این کار را نکند به اتهام قتل بازداشت می شود. این در حالی است که کیوان زنده است و در سویی دیگر سعی می کند جیران را با خودش همراه کند که از ایران به شکل غیر قانونی خارج شوند.

با حرف هایی که سینا درباره ی ماجرا های شمال و علی و مبارزه های غیر قانونی به سیاوش می زند، سیاوش کم کم متوجه می شود که نصرت کار های عجیب و غریبی می کند اما هنوز از عمق نقشه ای که برای خودش و خانواده اش کشیده شده با خبر نیست.

نصرت با کینه ی دیرینه ای که از کمال دارد هر یک از اعضای خانواده ی او را به شکلی به اسارت خود در آورده  و خانواده ی ساقی را در آستانه ی فروپاشی قرار داده است. 

داستان سیاوش از آن چه که بود پیچیده تر می شود. صابر، سیاوش، سیمین، فروغ، جلال و جبران هر یک به شکلی درگیر ماجرایی پیچیده اند. ای سرطان سیمین تا پاپوش و نقشه ای که گریبان صابر را می گیرد.

با پیچیده تر شدن داستان ریتم سریال هم تند تر از قبل شده است و این بزرگ ترین حسنی است که به تازگی این سریال کسب کرده است. پیش از این بیشتر بخش ها به خصوص قسمت هایی که مربوط به سیاوش و روابطش با مارال و مرجان بود به کندی و سختی پیش می رفت اما حالا او در موقعیتی قرار گرفته است که در صورت دست دست کردن همه چیز سریال از بین می رود. 

از این به بعد هم با توجه به شرایط پیش آمده انتظار کنش بیشتری از سیاوش می رود و اگر بخواهد به منوال قبلی اش برگردد، سریال به این زودی ها رنگ پایان را به خود نمی بیند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها