|

طرز تهیه اسموتی خوشمزه ماست و توت فرنگی

در اینجا می توانید با طرز تهیه اسموتی ماست و توت فرنگی آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

اسموتی یک نوشیدنی خنک و خوش طعم است که از ترکیب چند میوه با خامه یا بستنی درست می شود و بر خلاف نوشیدنی های دیگر آبدار و آبکی نیست. 

اسموتی ها انواعی مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به اسموتی جو دو سر، زغال اخته و موز، زنجبیل، کدوتنبل، کره بادام زمینی و موز و نعناع اشاره کرد و در اینجا نیز می توانید با طرز تهیه اسموتی ماست وتوت فرنگی آشنا شوید که هم یک نوشیدنی خوشمزه و رژیمی محسوب می شود و هم اینکه توت فرنگی سرشار از ویتامین C است که تا حد زیادی نیز می تواند موجب تقویت سیستم ایمنی بدنتان شود. 

مواد لازم:

توت فرنگی یخ زده: یک و نیم پیمانه 

آب لیموی تازه: یک قاشق چای خوری 

عسل: دو قاشق غذا خوری 

ماست کم چرب: سه چهارم پیمانه

طرز تهیه اسموتی ماست وتوت فرنگی: 

ابتدا ماست را در ظرفی برزید و کمی آب بر روی آن ریخته و به وسیله یک همزن برقی آنرا به خوبی بزنید تا به شکل یک پوره در بیاید و سپس توت فرنگی ها را یکی یکی اضافه کنید و با همان همزن به خوبی هم بزنید تا ماست و توت فرنگی ها به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند و پس از آن نیز آبلیمو و عسل را به آن اضافه کرده و تمام مواد را به حدی هم بزنید که به صورت یک مایع غلیظ و یک دست شود. در آخر مواد اسموتی را داخل یک لیوان بزرگ برزید و در صورت دلخواه برای خنک تر شدن آن چند تکه یخ به آن اضافه کرده و این اسموتی مقوی و خوش طعم را نوش جان کنید. 

34394_erin_m_382a97eb-5bc0-41da-aeef-99d9902f7dea

download

maxresdefault (1)

unnamed

منبع: Eating Well

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها