|

اولین قسمت سریال دراکولا

قسمت اول درکولا مهران مدیری؛ امپراتوری کامروا ها

ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده، برای او جشن تولد گرفته است و همه دوستان و آشنایان را دعوت کرده تا ثروت…

لینک کوتاه کپی شد

اولین قسمت از سریال دراکولا به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری و طراحی پیمان قاسم خانی و نویسندگی امیر برادران، سه شنبه سوم فروردین ماه در پلتفرم های فیلیمو و نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت اول دراکولا اینجا کلیک کنید

فصل دوم سریال هیولا با نام دراکولا حدود یک سال و نیم بعد از اتمام پخش فصل اول و با ترکیبی جدید از بازیگرانی که به این سریال اضافه شده اند منتشر شده است و وقایع آن سه سال بعد از ماجرا های آقای شرافت را نشان می دهد.

فصل اول این سریال بر مبنای زندگی معلمی ساده به نام آقای شرافت بود که طی وقایعی وجدان و شرافتش در بوته ی آزمایش قرار می گرفت. اما فصل دوم با زندگی فوق لاکچری آقای کامروا شروع می شود. کسی که در فصل اول نقش فریینده ی آقای شرافت را بازی می کرد و وسوسه های او زندگی شرافت را دستخوش تغییر قرار داد.

در گروه تولید پشت صحنه ی این سریال در کنار مهران مدیری و پیمان قاسم خانی و امیر برادران تغییرات اندکی رخ داده است و مهران ممدوح مدیریت فیلمبرداری، امیر توسلی موسیقی و امیر ادیب پرور نیز تدوین این مجموعه را بر عهده دارند.

اما ویشکا آسایش، بهنام تشکر، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند و...‌بازیگرانی هستند که به محمد بحرانی، سیما تیرانداز، نیما شعبان نژاد و مهران مدیدی که در هیولا نیز حضور داشتند اضافه شده اند.

داستان دراکولا با هوشمند شروع می شود. هوشمند کامروا پسر کم هوش اما شارلاتان کامران کاروا که خارج از کشور با پول هایش کیف می کند و در لایو های اینستاگرامش خود را بیزینس منی موفق و نخبه می داند. اما پلیس بین الملل امپراتوری تو خالی او را به هم می زند و او را به ایران مسترد می کند.

مهیار و مینا که زندگی گذشته شان را بیش از پیش می خواهند به دست فراموشی بسپارند خودشان را به کامران کامروا چسبانده اند تا بتوانند مسیر پیشرفتی برای خودشان دست و پا کنند و پا در راه میلیاردر هایی چون کامروا و دوستانش بگذارند.

کامروا با همسر جدیدش، ژاله (ویشکا آسایش)، به زندگی پر زرق و برق و دیوانه وار خودشان مشغولند با کلاهبرداری ها و پول شویی های جدید ثروت خودشان را بیشتر می کنند اما به زودی ک با خراب کاری های هوشمند کارهای آن ها هم تحت الشعاع قرار می گیرد...

دراکولا هم تقریبا با همان ساختار هیولا شروع می شود. با این تفاوت که سطح ثروت و زندگی و طبعا سطح فساد آدم های سریال نسبت به هیولا بالاتر آمده است و حداقل در قسمت اول دراکولا هیچ شخصیتی که بو و نقشی چون آقای شرافت داشته باشد وجود ندارد.

با این پیشرفت سطح طبقاتی اغراق و غلو کردن شخصیت ها و رفتنشان به سمت تیپ هایی خاص که پیش تر هم در سریال های مهران مدیری حضور داشتند نیز بیشتر شده است. دراکولا شروعی نه چندان خاص و چشم گیر دارد. شاید با پیش رفتن داستان  و بعد از گذشت قسمتی دیگر ابعاد تازه ای از این ساخته ی تازه ی مهران مدیری پر سابقه روشن شود...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها