|

دانلود همرفیق جذاب شهاب حسینی با حضور پیمان و محراب قاسم خانی

پیمان قاسم خانی که در هفته های اخیر به خاطر ازدواج با میترا ابراهیمی سوژه داغ شبکه های اجتماعی بود مهمان همرفیق شهاب حسینی شد.

لینک کوتاه کپی شد

پیمان قاسمخانی به همراه برادرش محراب این هفته مهمان همرفیق شهاب حسینی بود. به تازگی خبر ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی منتشر شد و همرفیق پیمان قاسمخانی می تواند جذاب تر شود.

برای خرید قانونی و دانلود حلال همرفیق پیمان قاسم خانی اینجا کلیک کنید

تیزر قسمت سیزدهم همرفیق

بخش هایی از برنامه همرفیق با حضور پیمان و محراب قاسم خانی

خاطره ای جالب پیمان قاسم خانی از شوخی و زدن سبیل هم کلاسی اش

همان طور که در ابتدا اشاره شد پیمان در برنامه همرفیق با برادرش محراب حضور داشت و محراب قاسم خانی در بخشی از این گفتگوی جذاب از غیرت و تعصبی که نسبت به پیمان دارد گفت.

درباره پیمان قاسمخانی

پیمان قاسم‌خانی ۳۰ دی ۱۳۴۴ در تهران متولد شد و در دانشکده اهواز، آمار انفورماتیک خوانده‌است. در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد گذراند.

او گفته است شاید تنها فیلمنامه نویسی در سینمای ایران باشم که بدون آشنایی با سینما گران و بدون واسطه وارد این حرفه هنری شده ام کما اینکه اکثر فیلمنامه نویسان با وجود آشنایی در سینما وارد این حرفه می‌شوند.

تعدادی از فیلم‌نامه‌های او عبارتند از: “من زمین را دوست دارم”‎، “مارمولک”، “بوی خوش زندگی” و فیلم‌نامه “هتل” را نیز برای خانم برومند نوشته است.

پیمان قاسم‌خانی در بیشتر سریال‌های مهران مدیری به عنوان طراح فیلم‌نامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

پیمان قاسمخانی برای نوشتن فیلم نامه ختری با کفش‌های کتانی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه نویس از خانه سینما شد و برای فیلم‌نامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

او که از بهاره رهنما، به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ جدا شد، هفته گذشته ازدواجش با میترا ابراهیمی در رسانه‌ها  تیتر  اصلی خبرها بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها