|

دانلود قسمت هشتم سریال سیاوش / قسمت 8

قسمت هشتم سریال سیاوش روز جمعه 29 اسفند در سایت نماوا منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

هشتمین قسمت از سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جمعه بیست و نهم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر خواهد شد.

جیران خواهر ناتنی سیاوش و صابر و خواهر تنی جلال است که مدتی بود با یک نفر ارتباط داشت. او که وضع مالی خوبی داشت یک ماشین در اختیار جیران گذاشت و همین ماشین هم مشکلات جیران را با برادرانش بیشتر کرد. 

سیاوش و شخصیتش به طرز عجیبی ضعیف ساخته شده است. او که قرار است قهرمان داستان باشد از همه ضعیف تر و بی دست و پا تر به چشم می آید. او که نه زورش به زندگی خودش و زندگی شخصی اش رسیده است و نه در مقابل صابر و پدر و خواهران تنی اش از خودش غیرتی نشان داده، رگ غیرتش برای جیران ورم کرد و مشت های گره کرده اش را بر میز کوبید و همه ی خشمش را جلوی چشم جیران آورد.

بیشتر بخوانید:دانلود قسمت هفتم سریال سیاوش/ قسمت7

قسمت هفتم سیاوش، لکنت سیاوش صحنه گردانی صابر

قسمت ششم سریال سیاوش؛ مارال و باز هم مارال!

سریال سیاوش وقتی به صابر و ماجراهایی که برای او اتفاق می افتد و شخصیتش می رسد با ریتمی بهتر و سطح انرژی بالاتری پیش می رود و صحنه پردازی جذاب تری نیز پیدا می کند. اما با رسیدن به سیاوش به کلی از ریتم می افتد و دچار لکنتی جدی می شود و این برای شخصیتی که سریال به نامش نام گذاری شده است بسیار عجیب است.

بعد از گذشت هفت قسمت دیگر زمان آن رسیده است که روایت سیاوش سر و شکلی منسجم تر به خود بگیرد تا مخاطبانی که تا این قسمت با آن همراه شده اند و به حق صبوری به خرج داده اند را بتواند با خودش بیشتر همراه کند  رضایتشان را نیز جلب کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی