|

بیوگرافی نگار جواهریان و مراسم‌اش در یونان / وسیله های مورد علاقه و لاکچری دخترش

تگار جواهریان بازیگر مشهور و خوش فیس سینماست که فرزندی دختر دارد و اینبار با وسیله های او در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون هستن که دلشون میخواد تا با حاشیه سازی و دیده شدن های عجیب و غریب رو بورس بمونن. البته که این موضوع هم زمانی نتیجه میداد و حالا مخاطب هم سلیقه اش عوض شده. این روزها می بینیم هنرمندانی رو که با استعداد و نشون دادن یک هنر ایده آل از خود، به جایگاه بالای میرسند و بدون حرف و حدیث، به عرش پی میروند. مثلا خانوم الناز شاکردوست رو ده سال پیش به یاد دارید؟ این چهره قبلا تنها به دلیلی زیبایی صورتی که داشت مورد توجه قرار می گرفت و در فیلم و سریال ها نیز دعوت میشد. اما حالا او توانایی جدیدی از خود به رخ کشیده. الناز بانو چند سالی میشه که دست ژانری جدید از بازیش رو نشون داده و حالا مدل دوست داشته شدنش کاملا فرق کرده. اما برخی از هنرمندان هم هستند که از همون ابتدا، از همون اوله اول باوقار و متین در این عرصه حضور پیدا کردند. نگار جواهریان برای این موضوع مثالی بارز و جذاب است که هیچگاه با حواشی عجیب و یا نق های غریب نخواست بود بشه و خب تلاشش هم کاملا نتیجه داد. نگار جواهریان تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری حضور داشته اما خب محبوب ترین اونها یکی فیلم "خاتون" بود و دیگری هم فیلم "حوض نقاشی". در نقش زنی زیبا و اتو کشیده و با ابهت رو نشون داد و در نقش دیگر زنی زیبا و معلول. 

نگار جواهریان

اسباب بازی نوردخت جوان دخترک نگار جواهریان

نگار بانو، این بازیگر زن 42 ساله که این روزها همسر رامبد جوان محسوب میشه و مادر نوردخت، در اینستاگرام گهگاهی از دخترش می نویسد. او که در این فضا نزدیک به 1.5 میلیون دنبال کننده دارد، پیجی هنرمندانه زده و در اون فعالیت کاملا عادی و متشخصانه ای داره. خانوم بازیگر تا به اینجا 562 پست منتشر کرده اما چندان اهل انتشار عکس و ویدیو از خود و همسر و دختر نیست به طوری که دائما سر تیتر اخبار باشد. اما خب به تازگی تصویری که وی از اسباب بازی های دخترش به اشتراک گذاشت مورد توجه قرار گرفت. نوردخت فرزند دو بازیگر مشهور است پیش از به دنیا اومدنش هم مورد توجه قرار گرفت. چرا که والدین او، برای زمین گذاشتن او از شکم مادر، به کانادا سفر کردند تا دخترشان زاده کانادا شود. در ادامه مشاهده می کنید لوازم بازی نوردخت جوان رو، دختر رامبد جوان.

IMG_20241028_152833

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان از متولدین 22 دی 1361 است که در تهران زاده شده. وی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد و فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد نیز هست. او از سن 15 سالگی به تئاتر ورود کرد و بعد هم صداپیشگی رو تجربه نمود و حالا هم ترجمه میکند.

نگار جواهریان

خانواده ای که کانادا رو گرفته اند

پدر مرحوم خانوم بازیگر مهندس راه و ساختمان بود و مادرش نیز خانه دار است. نگار بانو دو خواهر دارد به نام های نگین و نازنین و البته یک برادر! جالبه که مادر و خواهر و خیلی از بستگان خانوم بازیگر در شهر مونترال کانادا ساکن هستند.

نگار جواهریان

ازدواج با رامبد جوان در یونان

رامبد جوان همسر سابق سحر دولتشاهی است. اما چند سالی میشود که با نگار بانو ازدواج کرده. این تاهل ابتدا شایعه به نظر میومد، اما زمانی که عکس دو نفر اونها منتشر شد این خبر نیز تایید شد. در نهایت همگان فهمیدند که در سال 1395 نگار 34 ساله با رامبد 45 ساله با حضور یکسری از هنرمندان در کشور یونان رسما ازدواج کرده است.

این زوج در سال ۱۳۹۲ بود که در فیلم "پریدن از ارتفاع کم" با یکدیگر همبازی شدند و نکته جالب قضیه هم اینجاست که رامبد خان به جز سحر، با ماندانا روحی نیز ازدواج کرده بود و منجر به طلاق شد.

نگار جواهریان

نگار جواهریان

اتاق به هم ریخته

نگار جواهریان میگه اتاق من همیشه به هم ریخته هستش چرا که وقتی وسایل سر جاشون هستن همش استرس بانو دارم الانه که تو کسری از ثانیه اتاق به هم بریزه! به همین دلیل ترجیح میدن همیشه شلوغ و درهم باشه.

نگار جواهریان

سفیر حامی کودکان کار

نگار جواهریان در مراسم انجمن حمایت از کودکان کار در سال ۱۳۹۵ که با حضور جمعی از هنرمندان سینمایی و ورزشکاران کشور برگزار شد، به عنوان سفیر انجمن معرفی گشت و از وی خواسته شد تا ظرفیت های جامعه هنری کشور رو برای لغو کار کودکان بیش از گذشته فعال کند.

نگار جواهریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها