|

بیوگرافی نفیسه روشن وقتی در عروسی برادرش خواهرشوهر پنبه سر بُر شد / شیر خفته در آغوشش

در این مقاله در خصوص بیوگرافی نفیسه روشن بازیگر معروف و به نام سینمای ایران صحبت کردیم تا بیشتر با این بازیگر آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروز حواشی طرفدارهای زیادی دارن و افراد علاقمند هستن که در جریان حاشیه های مختلف قرار بگیرن و خب به همین دلیل هست که بازار حواشی هرگز بدون مشتری نمیمونن و خب البته که همیشه اون دسته از افردی که حاشیه شون بیشتر هست نسبت به دیگران بیشتر هم بولد میشن و معروف ولی خب معروفیت دو رو داره یکیش به محبوبیت میرسه و یکیش به منفور شدن که و صد البته که حاشیه هم میتونه هم منفی باشه و هم مثبت ولی خب یه سری از افراد مشهور در جامعه هستن که حاشیه ی منفی دور و برشون نیست و از این رو بین عموم جامعه بسیار دوست داشتنی هستن مثلا از بین بازیگرانی که اینجورین میشه به نیکی کریمی، لیلا حاتمی و... اشاره کرد ولی خب در مقابل اون ها هم یه سری دیگه از بازیگران هستن که که اصلا حاشیه نداشته باشن جای تعجب داره مثلا یکی از اون ها نوید محمدزاده هست که یهو میبینید آقا یه مدت طولانی ازش خبر نیست ولی یهو میاد به صحنه و کوله باری از حاشیه رو با خودش میکشه میاره مثلا در حال حاضر فیلم زودپز با هنرنمایی ایشون در حال اکران هست و یه سری حواشی در جریان اکران این فیلم متوجه آقای بازیگر شد که جالبن مثل گریه ی بی امان طرفدار دختر برای این بازیگر و صد  البته دوباره استایل عجیب و غریب آقای بازیگر و... که خب همه ی این ها ااسم ایشون رو بولد میکنه ولی این که نظر جامعه رو به چه سمتی ببره معلوم نیست اما از اینا که بگذریم امروز میخواهیم به بهانه ی بازیگرهای پر حاشیه به سراغ یه بازیگر زن پرحاشیه بریم یعنی نفیسه روشن که یه زمانی یه تنه حواشی های اینستاگرام رو بین بازیگران به دوش میکشید! پس در صورتی که علاقمند هستید که بیشتر راجع به این بازیگر بدونید با ما همراه باشید.

بیوگرافی نفیسه روشن

علاقه ی کودکی که با وجود برادر کارگردان عملی شد

هر فردی برای خودش از بچگی شغل آینده اش رو متصور میشه ولی خب در این بین یه عده هستن که به همون شغلی که از بچگی میخواستن میرسن و یه عده هم نه ولی خب نفیسه روشن از دسته اول بوده چرا که به گفته ی خودش از دوره ی راهنمایی و دبیرستان به بازیگری علاقمند بوده و آرزوش این بود که بازیگر باشه. 

البته که خانواده در پرورش این علاقه ی نفیسه خانوم بسیار موثر بودن چرا که برادرشون کارگردان بود و به همین دلیل کتاب های زیادی بهش معرفی میکرد که همین موضوع باعث شد که کم کم بیشتر و بیشتر به دنیای بازیگری نزدیک بشه.

بیوگرافی نفیسه روشن

از همجواری نفیسه روشن با شیر و پلنگ تا بغل کردنشون!

نفیسه روشن از اون دسته از خانوم هاست که علایقش خیلی خاصه مثلا ایشون حیوانات رو بسیار دوست داره و حامی اون هاست ولی خب نه حیوانات عادی مثلا شما میتونید در سطح اینترنت عکس هایی از ایشون همراه با حیوانات وحشی مثل شیر رو مشاهده کنید و خب دلیل این که ایشون ترسی از این مدل از حیوانات نداره این هست که موقع جنگ توی بوشهر زندگی میکردن و به همین دلیل اون جا به دیدن حیواناتی مثل مار، سمور، روباه و... عادت کرده و ازشون ترسی نداره.

بیوگرافی نفیسه روشن

تفریح نفیسه روشن وقتی آخرش به تیراندازی ختم شد

این که هر کسی برای خودش تفریح و سرگرمی داشته باشه یه امر کاملا عادی هست و اصلا در صورتی که این تفریحات وجود نداشته باشه میشه گفت زندگی لنگ میزنه و حالا در این بین نفیسه روشن در این قسمت از زندگیش لنگ نمیزنه و تفریحات جالب و باکلاسی داره مثلا ایشون دوره ی سوارکاری و تیراندازی رو گذرونده و در اوقات بیکاری به سراغ انجام این تفریحات میره و همچنین وقت بیکاری میتونید ایشون رو توی پیست رالی هم مشاهده کنید چرا که عشق ماشین و سرعت داره.

بیوگرافی نفیسه روشن

از دعوا با برادر تا خواهرشوهر قربون صدقه رو

خب از حواشی نفیسه روشن گفتیم حالا یه اشاره به یکی از حواشی های پر سر و صدای این بازیگر کنیم.

نفیسه روشن در برخی از مواقع در فضای مجازی بسیار احساسی عمل میکنه مثلا چندی پیش که عروسی برادر این بازیگر بود همه چی خوب بود تا این که نفیسه خانوم با خانواده دعواش شد و خب یه سری حرف های بی سر و ته از دلیل این دعوا زد و استوری های زیر رو منتشر کرد و پست هایی که مربوط به ازدواج  برادرش بود رو برداشت ولی این روزا اگر به پیجش سر بزنید میبینید که پست ها دوباره برگشتن وخانوم حتی از میکاپش تو آرایشگاه توسط آرایشگرش هم تصویر منتشر کرده و گفته که عروش زیباشون رو هم همین آرایشگر میکاپ کرده که خب با این حساب میشه گفت که گویا همه چی امن و امانه و ایشون با خانواده در صلح و آشتی به سر میبره.

بیوگرافی نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران هست. دو تا برادر داره. مدرک تحصیلیش کارشناسی فقه و حقوق اسلامی هست. قدش 159 سانتیمتره. در سال 91 با یه خلبان ازدواج کرد ولی در نهایت این ازدواج به طلاق منجر شد.

بیوگرافی نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها