|

زیباترین مدلای گل بزرگ آپارتمانی برا دکوراسیون مدرن / غول پیکرهایی که داد میزنن گرونن

در این مقاله چندتا از گیاهان غول پیکر و بزرگ رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون دکور بسیار اعیونی و شیک و پیک خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی دکور میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه ی شما تاثیر بذاره و اون رو تقویت کنه چرا که در صورتی که چیدمان خونتون شیک و پیک و زیبا باشه مایل به گذروندن اوقات فراغتتون در منزل خواهید بود در صورتی که اگر غیر این باشه مسلما از خونتون فراری خواهید بود به همین دلیل افراد همواره به دنبال این هستن که برای زیباسازی و ارتقای دکورشون یه سری کارها صورت بدن که خب برای این منظور هم راه های زیادی وجود داره که انتخاب از بین اون ها به سلیقه، بودجه و چیزهای دیگه بستگی داره که خب در صورتی که از ما یه پیشنهاد خوب و کاربردی برای دکورتون بخواهید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ گیاهان آپارتمانی هست که میتونن معجزه ای در دکور به پا کنن که حد و حساب نداره.

در این بین اما موضوعی که وجود داره اینه که شما باید با توجه به اون محیط و فضایی که میخواهید در اون گیاهاتون رو نگهداری کنید اقدام به انتخاب اون ها کنید یعنی در صورتی که میخواهید برای بالکن گیاه انتخاب کنید باید گیاهان آپارتمانی پاییز خیز رو انتخاب کنید که در سرمای پاییز و یا حتی زمستون هم آخ نمیگن و همیشه سرسبز میمونن و یا در صورتی که برای دستشویی و حموم  میخواهید گل انتخاب کنید باید گیاهان مناسب سرویس بهداشتی رو که عاشق رطوبت هستن رو انتخاب کنید که میتونن در این فضا دووم بیارن و رطوبت براشون ضرر نداره. اما حال یه عده در این بین هستن که میخوان با وجود گیاه در دکورشون نه تنها زیبایی چیدمان رو بیشتر کنن بلکه به ابهت اون هم اضافه کنن که خب برای این منظور باید گیاهانی با ابهت رو انتخاب کنید مثل گیاهان قدبلند که در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم که میتونید کنار و گوشه ی سالن ازشون استفاده کنید و زیبایی فضا رو دو چندان کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان غول پیکر آپارتمانی

نخل پروانه از گیاهان غول پیکر آپارتمانی

در صورتی که در زمینه ی تامین نور برای گیاه توی فضایی که میخواهید اون رو نگهداری کنید مشکلی وجود نداره توصیه میکنیم که به سراغ نگهداری از نخل پروانه برید که به دلیل داشتن برگ هایی شبیه درخت بامبو یه ظاهر شبیه به درخت داره و میتونه توی فضا حسابی خودنمایی کنه البته گفتیم به شرطی که آپارتمانتون نورگیر باشه. پس در صورتی که نور خونه خوبه و به دنبال یه گیاه میگردید که رشدش برق آسا باشه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ نخل پروانه هست.

گیاهان غول پیکر آپارتمانی

کروتون از گیاهان غول پیکر آپارتمانی

در صورتی که به دنبال یه گیاه همه چیز تموم برای خونتون هستید که چندتا آپشن رو باهم داشته باشه پیشنهاد ما به شما کروتون هست که همه جثه ی بزرگی داره و هم به دلیل داشتن برگ های رنگارنگ و زیبا میتونه در فضای شما نقطه ی کانونی به وجود بیاره. البته که در صورتی که برگ های رنگی برای کروتون میخواهید باید بهش نور زیاد برسونید تا اون هم برای تشکر از شما زیبایی برگ هاش رو در اختیار فضاتون قرار بده.

گیاهان غول پیکر آپارتمانی

شفلرا از گیاهان غول پیکر آپارتمانی

شفلرا یکی دیگه از گیاهانی هست که اندازه ی بزرگی داره و به دلیل شکل خاص برگ های اون بهش گیاه چتری هم میگن و خواستگاهش هم تایوانه و میتونه با قرارگیری در هر فضایی اون رو به زیباترین شکل ممکن دربیاره. در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید بگیم که موقع آبیاری باید حواستون باشه که یک سوم سطح خاک خشک بشه. نور غیر مستقیم و زیاد بهش بتابه. هر چند با همه ی این وجود از اون جایی که این گیاه بسیار مقاومه نیاز به نگهداری آنچنانی نداره و بسیار بی دردسر هست. فقط باید یه نکته رو راجع بهش بدونید که سمی هست از این رو نباید جویده بشه پس از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور نگهش دارید.

گیاهان غول پیکر آپارتمانی

پاچیرا از گیاهان غول پیکر آپارتمانی

پاچیرا یکی از گیاهانی هست که خواستگاهش شرق آسیاست و از قد و بالای رعنایی برخورداره و میتونه به فضای شما زینت و جلا ببخشه. در خصوص شرایط نگهداری این گیاه گفته میشه که موقع آبیاری باید حدود یک سوم سطح خاک خشک بشه. نورش متوسط تا نیم سایه باشه و خاکش غنی و همراه با زهکشی بالا. اما نکته ی اصلی تر در خصوص این گیاه اینه که نگهداری از اون در فنگ شویی هم بسیار توصیه میشه چرا که اسم دیگه ی این گیاه درخت پول هست که میتونه به شما در جذب ثروت و موفقیت بسیار کمک کنه. فقط باید دقت کنید که این گیاه سمی هست از این رو باید از دسترس حیوانات خانگی و بچه ها دور باشه.

گیاهان غول پیکر آپارتمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها