|

بیوگرافی سیما خضرآبادی و تغییر چهره با لباس عروس‌اش / از فرش به عرش رسیدن با شوهر دوم

سیما خضرآبادی بازیگر جذاب ایرانیست که این روزها در چک برگشتی نقش آفرینی دارد و عکس عروسی اش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به نظر میاد باید بگیم خداروشکر که اواخر دهه هشتاد شبکه آی فیلم ساخته شد! چرا که چند سالی میشه که دیگه تلویزیون مثل قبل مخاطبش رو شاد نمیکنه و خیلی از بازیگران و کارگردانان طنز و کاربلد همچون رضا عطاران رفتن سینم و یا در شبکه خانگی مشغول هستند و خلاصه اینکه صدا و سیما چندان در بخش سریال سارزی چنگی به دل نمیزنه و هر چند مدت یکبار تک و توک سریال قابل توجهی میسازه و پخش میکنه. جالبه که قدیما چه عید نوروز و چه ماه رمضان سریال های خنده دار جالبی نشون داده میشن و همین باعث میشد تا مخاطب دونه به دونشون رو نگاه کنه. دیگه این سریال ها رو میشه داخل آی فیلم فقط دید. هنرمندانی همچون امیر جعفری هم دیگه در این راستا حضور ندارند و خب این میتونه خیلی بد باشه! سریال "چک برگشتی" این شبها از شبکه آی فیلم بازپخش میشه. سریالی که در نوروز سال 1391 پخش شد. در این کار امیر جعفری و ریما رامین فر و هنرمندان مشهور پرطرفداری حضور داشتند که خب باعث میشدن تا چهره های نوپایی همچون سیما خضرآبادی هم دیده بشن. سیما بانو در چک برگشتی نقش عاطفه رو داره که البته باید بگیم پیش از اینها در سریال "وضعیت سفید" هم نقش آفرینی داشت اما شهرتش در دهه نود اتفاق افتاد.

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی در لباس عروس

سیما خضرآبادی بانویی از دهه شصت است که این روزها 36 سال سن دارد. البته که خانوم بازیگر چهره ای بیبی فیس دارد و بیشتر بهش میاد تا دهه هفتادی باشه و ظاهری بسیار جوان تر از اونچه که هست داره. جالبه که بدونید سیما خضرآبادی با چهره بیبی که دارد تا به حال دو ازدواج داشته. خانوم بازیگر جوان و خوش سیما در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد. همون محیط مجازی که همه ما درش فعال هستیم و یکی بیشتر و یکی کمتر درش حضور داریم. خیلی ها از این فضا برای کسب درآمد استفاده میکنن که البته باید بگیم خیلیم خوب این مسیر رو میرن و بسیاری از زندگی ها زیر و رو شد از فرش به عرش رسید. اما در رابطه با بازیگران از نظر مالی در مجازی اصلا معنایی نداره و بهشون سودی نمیرسونه. بلکه اونها رو در فضای واقعی مشهور تر میکنه و در نتیجه تعداد بازی و درآمدشون میره بالاتر. سیما خضرآبادی اما از دست هنرمندانیست که به دنبال هیچ یک از این دو نبود. وی تصاویر مدلینگ زیادی از خود به اشتراک میذاره که گاهی جنجالی هم می شوند، اما نه به نگاه درآمد بیشتر. سیما خضرآبادی برای هر دو ازدواجش تصاویری با لباس عروس منتشر کرد که خب در ازدواج دومش ژست های جالبی داشت. در ادامه مشاهده می کنید این تصاویر رو.

سیما خضرآبادی

بیوگرافی سیما خضرآبادی

همونطور که اشاره شد سیما خضرآبادی در دهه شصت متولد شده و در واقع 11 فروردین 1367 به دنیا اومده. وی حالا بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره نیز می باشد. سیما بانو فعالیت خود را با تلویزیون شروع کرد و حالا در سینما هم حضور دارد و خانوم بازیگر عاشق جهانگریست.

سیما خضرآبادی می گوید من به هیچ عنوان پرسپولیسی نیستم ولی عاشق رنگ قرمزم!

سیما خضرآبادی

خانواده خانوم بازیگر

شغل پدر سیما خضرآبادی مدیر تولید و مادرش نیز چهره پرداز سینما است. برادر خانوم بازیگر هم مدتی رو در کار تصویربرداری گذروند و حالا در فست فود خودش مشغول به کار است.

سیما خضرآبادی

ازدواج سیما خضرآبادی

اولین ازدواج سیما خضرآبادی در فروردین ۱۳۹۶ بود زمانی که 29 سال سن داشت و با آقای سهیل تیرگپ رفت زیر یک سقف. این خبر توسط خود ایشون رسانه ای شد و شغل همسر سابقشون هم فروشگاه لباس و کیف و کفش می باشد.

سیما خضرآبادی

نحوه آشنایی با همسر اول

سیما خضرآبادی در رابطه با نحوه آشنایی ازدواجش میگه تو یه سفر خیلی اتفاقی همو دیدیم و تقریبا میشه گفت یه دوستی خانوادگی بینمون شکل گرفت و کم کم علاقه و تصمیم برای ازدواج پیش اومد.

سیما خضرآبادی

جدایی و ازدواج دوم

سیما خضرآبادی بعد از اینکه از همسر اولش جدا شد در روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با انتشار عکسی در کنار ابراهیم کوخایی (بازیگر) خبر ازدواج دوم خود را رسانه ای نمود

سیما خضرآبادی

اهمیت به شیک بودن

خانوم بازیگر بر این نظره که خیلی تابع مد نیست اما خب میون لباس ها و رنگایی که مد میشن اگر چیزی رو دوست داشته باشه و حس کنه بهش میاد حتما تهیه میکنه. خریدهای خانوم بازیگر طبق گفته خودشون بیشتر بنا به زیبایی و شیک بودن و البته کیفیت پیش میرن تا مد.

سیما خضرآبادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها