|

بیوگرافی نیکی نصیریان دختر بلبل زبون 5 ساله ی بزنگاه / نبود چون شرکتشو میچرخوند رئیسه

در این مقاله در خصوص بیوگرافی نیکی نصیریان صحبت کردیم که با سریال بزنگاه در سن بسیار کم به دنیای بازیگری معرفی شد و خب تا الان خوش درخشیده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه تایم هایی هست که آدم بدون این که آگاهی به خودش داشته تنها داره زندگی میکنه ولی یهو یه اتفاقی میفته که شما مکث میکنید و گذر زمان رو در مدتی که اصلا حواستون به زندگی نبوده حس میکنید و با  خودتون میگید که ای دل غافل پیر شدیما مثلا یکی از این تایم ها موقع هایی هست که یهو عکس های جدید از یه سری از بازیگران منتشر میشه و یا عکس های قدیمی اون ها با عکس های جدیدشون منتشر میشه و خب در این حین زندگی مثل یه فیلم از نظر آدم رد میشه و به یاد اون فیلم و سریال هایی میفته که از اون بازیگر دیده اون هم در سنین مختلف زمانی که شاید غصه هاش کمتر بود یا به طور مثال یه سری از عزیزان رو در زندگی از دست نداده بود و...مثلا این روزا خیلی ها با دیدن جواد رضویان توی برنامه ی جوکر وقتی به موهای سفید این بازیگر نگاه میکنن شوکه میشن اما در این بین یه موضوعی که میتونه بالا رفتن سن رو خیلی بیشتر به ما یادآوری که وقتی هست که بازیگران کودک رو میبینیم که چطور بزرگ شدن و قد کشیدن مثلا ترلان پروانه، فاطیما بهارمست و... که خب قشنگ بزرگ شدنشون مصادف  با بالا رفتن سن خیلی هاست و حالا در این بین یکی دیگه از بازیگرانی که خیلی ها اون رو ازشیرین زبونیش تو سریال بزنگاه میشناسن نیکی نصیریان هست که دیگه الان خانمی شده برای خودش و میخواهیم در این مقاله در خصوص بیوگرافی این بازیگر آینده دار کشورمون بیشتر براتون صحبت کنیم، پس با ما همرا باشید.

بیوگرافی نیکی نصیریان

نیکی نصیریان چطور شد درسای بزنگاه

خب همیشه برای هر بازیگری یه نقطه ی عطف در زندگی هنریش وجود داره و نیکی نصیریان هم از این قضیه مستثنی نیست هر چند که برای ایشون این اتفاق خیلی زودتر از خیلی ها افتاد!چرا که ایشون در سال 1378 و و قتی که 5 سال بیشتر نداشت توسط دخترعموی مادرش به رضا عطاران معرفی شد و این معرفی باعث شد که بعد از یه تست کوتاه برای نقش درسا توی بزنگاه انتخاب شه و این شد اولین تجربه ی کاری این بازیگر که به عنوان دختر شیرین زبون رضا عطاران در فیلم پذیرفته شده بود.

البته که این تازه شروع راه این بازیگر بود و یه سال بعد هم وقتی که شش سال داشت توی فیلم باغ قرمز و به کارگردانی امیر سمواتی بودن جلوی دوربین رو تجربه کرد و بعد توی سریال مسافرل رامبد جوان هم در نقش نویان هنرنمایی کرد. البته که یه وقفه ای در فعالیت هنری این بازیگر اتافق افتاد ولی خب مجددا در سال 1397 و با سریال بانوی عمارت به عرصه بازگشت و خوش درخشید و بعد از اون دوباره بولد شد چرا که با این سریال بود که خیلی ها باورشون نمیشد درسا کوچولو این همه بزرگ شده.

بیوگرافی نیکی نصیریان

کار آفرین بودن نیکی نصیریان در 21 سالگی

خب یکم که بخواهیم بیشتر در مورد نیکی نصیریان بگیم این بازیگر متولد 20 مرداد سال 1382 در تهران هست و تنها یه برادر بزرگتر از خودش به اسم نیما داره. شاید براتون جالب باشه که بدونید مادر این بازیگر هم هنرمند هست و توی رشته ی موسیقی و مترجمی زبان فعالیت داره. نیکی نصیریان دیپلم تجربی داره و مجرده. 

حالا در این بین یکی از نکاتی که در بیوگرافی این بازیگر بسیار همه رو شگفت زده میکنه اینه که نیکی خانم این روزا و با داشتن تنها و تنها 21 سال یه کارآفرین محسوب میشه و برند عطر خودش رو داره که خب برای یه دختر خانم با سن ایشون واقعا عالیه.

بیوگرافی نیکی نصیریان

از آرزوی آرایشگری تا بازیگر شدن

نیکی نصیریان توی بیشتر مصاحبه هاش در مورد بچگیش اینطور گفته که دلش میخواسته آرایشگر و یا دکتر بشه اما خب در حال حاضر اون رو در عرصه ی بازیگری، مدلینگ و صنعت عطر میبینیم.

بیوگرافی نیکی نصیریان

وقتی کارگردان ها اینطوری نیکی نصیریان رو توصیف میکنن

به گفته ی اطرافیان نیکی نصیریان ایشون بسیار خوش اخلاق هستن ولی خب توی بازی ها و حین فیلمبرداری بیش از اندازه میخنده که خب این باعث سخت شدن کار کرگردان هایی میشه که با اون کار میکنن ولی خب خیلی از اون ها این نظر رو دارن که نیکی خانم بسیار خونسرده و موقع بازی اصلا استرس نمیگیره و با دوربین مثل یه انسان واقعی برخورد میکنه و در صورتی که نخواد اصلا حضورش رو احساس نمیکنه و خیلی طبیعی اکت نشون میده.

نیکی نصیریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها