|

بیوگرافی نیکی نصیریان و عکس های مدلینگ‌اش / هنرمند کوچولوی بزنگاه برند زده اسم دار

نیکی نصیریان بازیگر سریال بزنگاه می باشد که حالا جوانی جذاب شده و با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه خیلی از بازیگرای دهه هشتاد بزرگ شدن و واسه خودشون خانوم  آقایی شدن جوری که وقتی عکس و ویدیوهای بزرگیشون رو می بینیم حسابی متعجب میشیم. مثلا سریال "شمعدونی" رو به یاد دارید؟ اون پسر کوچیکه که خیلی هم شیرین زبون بود حالا یرا خود مردی شده و حسابی متفاوت از اونچه که ما دیده ایم استایل داره. اما از دیگر بازیگران کودکی که حالا برای خودش جوانی جذاب شده دخترک پنج ساله در سریال "بزنگاه" ست که اونجا نقش درسا دختر رضا عطاران رو بازی میکرد و بعد تر هم در "بانوی عمارت" نقش آفرینی کرد، اما اونقدرها که باید ، بولد نیست. چرا که این چهره به مانند  ترلان پروانه از بچگی مداما بازی نکرد و انگاری خیلی کم این استعدادش رو جدی گرفت و یا اینکه دلش خواست مسیرش رو جدا کنه. حالا اسم این بازیگر جذاب چیه؟ نیکی نصیریان. بله نیکی نصیریان نام هنرمند کوچولوی سریال بزنگاه هستش که این روزها برای خود بانویی خوش چهره شده که در حوزه مدلینگ نیز فعالیت داره.

نیکی نصیریان

بیوگرافی نیکی نصیریان و مدلینگ و ساخت برند عطر 

خیلی ها بر این تفکراند که نیکی نصیریان با علی نصیریان بازیگر مشهور نسبتی داره در حالی که این چنین نیست و این تنها یک شباهت فامیلی هستش. نیکی نصیریان به دختر دهه هشتادیه که در بزنگاه تنها پنج سال سن داشت و حالا 21 ساله است. وی که در بیستمین روز از مرداد ، سال 1382 متولد شد، حالا جوانی زیبا و توانمند می باشد. این بازیگر سینما و تلویزیون تا مقطع پایان تحصیلات دبیرستان درس خوانده و تا قبل از ورود به مدرسه بازیگری رو شروع کرد و حالا عطر برند خود را نیز به بازار ارائه داده است.

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان فقط یه داداش بزرگتر از خودش به نام نیما داره که داستان شهرتش هم برمیگرده به 5 سالگی وقتی از طریق دخترعموی مادرش به رضا عطاران (کارگردام) معرفی شد و تست داد و در نهایت نیز خانوم کوچولوی قصه قبو شد و برای بزنگاه رفت جلوی دوربین.

استعداد عجیب بازی

خب کار کردن با بچه ها تو بازیگری واقعا کار دشواریه که هم به دوربین نگاه نکنن و هم دیالوگ حفظ کنن و هم گریه نن و هم به طبیعی ترین حالت ممکن نقششون رو بازی کند! نیکی نصیریان 5 ساله بود وارد این عرصه شد ام به دلیل استعدادش در این زمینه به راحتی دیالوگ حفظ میکرد و تا حدود خیلی خوبی به حرف کارگدان گوش میداد.

نیکی نصیریان

از سینما تا طنز؛ از رضا عطاران تا رامبد جوان

البته که این تنها حضور نیکی نصیریان در تلویزیون نبود اما خب نقطه بولد شهرتش محسوب میشد. در سال 1388 بود که نیکی نصیریان 6 ساله شد و در فیلم "باغ قرمز" به کارگردانی امیر سمواتی بازی کرد و سپس در سریال "مسافران" رامبد جوان نیز نقش کوتاه نویان رو بر عهده گرفت.

نیکی نصیریان

بازگشت با بانوی عمارت

بعد تر در سال 1394 بود که نیکی میریان اخرین تجربه خود را در سینما با فیلم "به دنیا آمدن" پیدا کرد و دیگه حضور جدی و قابل توجه نداشت تا اینکه در سال 1397 با سریال "بانوی عمارت" دوباره به تلویزیون برگشت. او در این مجموعه کنار مریم مومن با نقش آهو خواهر کوچیکه فخرالزمان، بازی درخشانی داشت.

نیکی نصیریان

نقش مورد علاقه نیکی نصریان

خب نیکی نصیریان چندان سن زیاید نداره و بی شک تو دهه نود هم در سن کودکی و نوجوانی به سر برده و بر این نظره که تا قبل از سریال بانوی عمارت همیشه نقشه بچها رو بازی کرده اما این سریال اولین تجربه او محسوب میشه که دیگه نقش بچه رو نداره و بزرگ شده. نیکی نصیریان بر این نظره که تا به حال هر نقشی که بازی کرده رو دوست داشت اما بی شک اونی که بزرگتر و فهمیده تر بوه رو بیشتر میپسنده.

از علایق کودکی تا ازدواج

نیکی نصریان تو اکثر مصاحبه هیا بچگیش میکفته دلش میخواسته دکتر یا آرایشگر بشه و جالبه که همزمان میخواسته هم دکتر دندون و هم پزشک مو بشه. اما خب در نهایت سرنوشت او را به سمت مدلینگ و بازیگری کشوند.

نیکی نصیریان ازدواج نکرده و مجرد است.

نیکی نصیریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها