|

از بین بردن الکتریسیته موی سر / کارساز برا اونی که تا شالشو درمیاره شبیه انیشتین میشه

در این مقاله در خصوص از بین بردن الکتریسیته موی سر صحبت کردیم تا به راحتی این مشکل رو که میتونه سلامت موهاتون رو کم کنه رو از بین ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کرده باشید خیلی از آدما قدر چیزایی رو که دارن رو نمیدونن در حالی که یه سری تو حسرت داشته های اون ها هستن مثلا شاید یه نفر از این که قدش کوتاهه ناراضی باشه چرا که برای پوشیدن کفش های پاشنه بلند مشکل خواهد داشت ولی یه نفر که قدش کوتاه هست با دیدن اون فرد آه حسرت میکشه چرا که در به در به دنبال این هستن که خودش  و قد بلند نشون بده حالا با استفاده از سبک استایل های مختلف مثل استایل مونوکروم یا همون تک رنگ که هم میتونه لاغرتر و هم قدبلندتر نشون بده افراد رو و یا با استفاده از لباس های متنوع مثل مانتوهایی که قدبلند نشونمون میدن و... که خب در نهایت مسلما این فرد  میتونه با ایجاد خطای دید خودش رو دبلندتر از اون چیزی که هست نشون بده ولی خب در نهایت واقعیت رو که در این مورد نمیشه تغییر داد و تنها کاری که همه ی آدم ها لازم هست انجام بدن اینه که خودشون رو به عنوان چیزی که هستن دوست داشته باشن البته که اگر دوست دارن زیباتر باشن مانعی سره راهشون وجود نداره ولی برای یه سری نواقص زانوی غم بغل نگیرن و خودشون رو تخریب نکنن.

این هم واجبه که بدونید در اصل حفظ زیبایی بسیار مهم تر از زیباتر شدنه! مثلا خب واضحه که افراد جوان پوست صاف و بدون چروکی دارن که خب باید نهایت تلاششون رو کنن که این پوست رو به خوبی حفظ کنن و روند پیری اون رو به تعویق انداخته و کند کنن چرا که پوست چروک نه تنها میتونه سن رو لو بده بلکه در برخی از مواقع اون رو بیشتر هم نشون میده که خب هیچ کسی این موضوع رو دوست نداره پس  شده حتی با داشتن یه روتین پوستی ارزان هم به پوست خودتون برسید برای سالم و شاداب موندن اون نهایت تلاشتون رو کنید یا مورد دیگه حفظ موهای سالم و ابریشمی هست که با بالا رفتن سن نازک، خشک و وز میشه که خب شما باید برای جلوگیری از این موضوع از جوانی تلاشتون رو کرده و موهای زیباتون رو حفظ کنید مثلا یکی از مواردی که باعث این موضوعات و همچنین موخوره گرفتن موهاتون میشه الکتریسیته ای هست که در موها حالا به دلایل مختلف مثل استفاده از پوشش سر مثل کلاه، شال و روسری و یا شونه زدن و... ایجاد میشه که خب باید برای رفع اون چاره بیندیشید که حالا در این مقاله یه سری راه ها برای از بین بردن این حالت بهتون یاد میدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن الکتریسیته موی سر

برای جلوگیری از الکتریسیته از شانه های پلاستیکی استفاده نکنید

استفاده از شانه های پلاستیکی مثل تغذیه ی الکتریسیته به موهاتون هست به همین دلیل در صورتی که میخواهید از شر الکتریسیته موهاتون راحت بشید نباید از این مدل شانه ها استفاده کنید و به جای اون باید از شانه های فلزی، چوبی و یا سرامیکی استفاده کنید که در بین اون ها شانه های فلزی بهترین گزینه هستن چرا که مواد الکتریسیته رو از موهای شما جدا کرده و به خودشون میچسبونن. شما همیچنین میتونید یه شانه ی ضد الکتریسیته ساکن تهیه کنید که اثر الکتریسیته ی ایجاد شده رو از بین میبره. همچنین اون دسته از افرادی هم که کراتینه میکنن موهاشون رو بهتره که از شانه های چوبی استفاده کنن چرا که این مدل از شانه ها هیچ الکتریسیته ای ایجاد نمیکنن.

از بین بردن الکتریسیته موی سر

برای از بین بردن الکتریسیته ی مو از روغن های مغذی استفاده کنید

موهایی که شکنده و خشک هستن به دلیل نبود رطوبت بیشتر مستعد الکتریسیته هستن که خب برای جلوگیری از این موضوع شما باید موهاتون رو رطوبت رسانی کنید که برای این منظور میتونید از روغن های مرطوب کننده مثل روغن های طبیعی جوجوبا، نارگیل، بادام، زیتون و روغن آرگان استفاده کنید که تاثیر جادویی در از بین بردن الکتریسیته دارن. برای استفاده از اون ها برای این منظور هم کافیه که چند قطره از هر کدوم از اون ها رو به انتهای خشک موهاتون بمالید و خیلی آروم برس بکشید، بهتره که این کار رو قبل از سشوار کشیدن و یا صاف کردن موها انجام بدید. این کار همچنین میتونه موخوره رو از بین ببره.

از بین بردن الکتریسیته موی سر

موهاتون رو ببافید

یکی از راه های بدون دردسر و هزینه برای این که الکتریسیته گریبانگیر موهاتون نشه بافتن اون هاست خصوصا اگر قبل از خواب این کار رو انجام بدید چرا که این کار باعث میشه که تارهای مو به سطح بالش سابیده نشن و الکتریسیته ی ساکن تجمع پیدا نکنه که بعدش در طول روز با شونه کردن و شال و روسری پوشیدن آزاد بشه.

از بین بردن الکتریسیته موی سر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها