|

بیوگرافی الناز شاکردوست و سفر هاوایی‌اش / راحله ابلق و خشمش از مزاحمت فیزیکی هوادار

الناز شاکردوست هنرمندی سرشناس است که در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و اینبار با انتشار یک ویدیو مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران تو دنیای بزرگ خودشون چند دسته هستند. اونهایی که تا به حال رنگ تلویزیون رو ندیدن، اونهایی که تا به حال رنگ سینما رو ندیدن. اون هایی که از ابتدا هم مشهور و جذاب بودند و اونهایی که تا آخر عمرشون هم بازی کردن باز به اون میزان شهرت و محبوبیتی که دلشون میخواست نرسیدن! خب همه اینها رابطه مستقیم داره با اول چهره فرد و بعد هم استعدادی که در این راستا داره. این مسئله به خصوص بعد از این اینستاگرام بود شد و افراد رو به سمت خودش کشوند، خیلی بیشتر شد. چرا که حالا بازیگران با میتونن با انتشار هر آنچه که دوست دارند در این فضا، توجه کاربران رو به خود جلب کنند و حسابی مشهور تر بشن. البته که هر چیز خوبی، بدی های خاص خودش رو هم داره و نکته منفی که در این مورد وجود داره اینه که فرد ممکنه براش حواشی فراوونی ایجاد بشه، مگه اینکه خود بازیگر مثل خانوم الناز شاکردوست، مراقب همه چیز باشه. الناز شاکردوست هنرمندی از دهه شصت است که خیلی ساله در این عرصه حضور داره. خانوم بازیگر خب به دلیل استعداد و البته چهره زیبای که داره همیشه در سینما نقش آفرینی داشته که خب با فیلمی مثل "گل یخ" دیده شد اما با فیلم هایی همچون "تو و من" و "2 خواهر" شهرت رو چشید و با "شبی که ماه کامل شد" و "ابلق" با هنرمندی بهرام رادان مسیر بازیگری اش رو تغییر داد. بله الناز شاکردوست تا به اینجای کارش تا به حال سه مدل بازیگری از خود ارائه داده که خب چند فیلم آخر به شدت مورد توجه و پسند مخاطب قرار گرفت.

الناز شاکردوست

تعطیلات هاوایی الناز شاکردوست و رفیق‌اش

بسیاری از مخاطبین الناز شاکردوست رو تا همین چند سال پیش، دختری شیطون و زیبا رو میدونستن که تنها بلده به واسطه چهره ای که داره در فیلم های بازی کنه و مورد توجه قرار بگیره. در حالی که این چهره بعد از شبی که ماه کامل شد نشون داد اینطوریا هم نیست و سبکی بسیار متفاوت از الناز رو به رخ کشد به طوری که چند فیلم بعدی اش هم به همین شکل بود و دیگه بیننده این الناز شاکردوست رو دوست داشت. خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش به مانند بسیاری از همکاران فعالیت بسیار دارد. اما خب با این تفاوت که اغلب هر چیزی رو پست و استوری نمیکنه و از سمتی هم جوری عکس و ویدیو میذاره که واقعا بولد بشه و دست به دست بچرخه. ناگفته نمونه کلا دنیای بازیگران به همین شکله و با ذره ای تکان خوردن میرن زیر ذره بین فالوراشون و کاربرانی که حتی فالو ندارنشون! اینبار نیز الناز بانو اینچنین شد و ویدیویی کوتاه از خود همراه با دوستش خانم شهامه منتشر کرد که باعث جلب نظر کاربران گشت. در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی الناز شاکردوست

همونطور که بالاتر هم گفته شد الناز شاکردوست یک دهه شصتی است که این روزها فیکس چهل سال سن دارد. وی در 7 تیر 1363 متولد شده و این روزها بازیگر سینما و تئاتر می باشد. خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز است و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان را نیز دارد. قد الناز بانو ۱۶۲ سانتی متر می باشد.

الناز شاکردوست

اصالت و خانواده الناز شاکردوست

الناز شاکردوست زاده شهر تهران است و در یک خانواده پنج نفره به دنیا اومده که یک خواهر کوچیکتر از خود و برادری بزرگتر از خودش دارد. پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی است و مادرش خانوم فاطمه محتشمی خانه دار هستند.

الناز شاکردوست

رتبه ۱۱ کنکور

خانوم بازیگر بسیار درس خوان بوده به حدی که معدلش 19.23 رو در رشته ریاضی فیزیک میاره و دیپلمش رو میگیره. از طرفی هم در هنر نیز رتبه دار 11 کنکور است که رشته بازیگری رو ادامه میده.

الناز شاکردوست

هنرمندان مورد پسند

وی می گوید میون بازیگران زن بازی گلشیفته فراهانی رو دوست داره با رفیق صمیمی اش خانوم گوهر خیراندیش. در موین آقایان هم از بازی شهرام حقیقت دوست خوشش می آید با مرحوم منوچهر نوذری.

رضا صادقی و کرت کوبین آمریکایی هم خوانندگان مورد علاقه او هستند و امیر تتلو رو هم نابغه می نامد.

الناز شاکردوست

خط موبایلش که 240 میلیون فروخت

الناز شاکردوست چندان اهل موبایل و مجازی نیست. او در سال 1395 بود که خط موبایل خود را به قیمت 240 میلیون تومان به یک تاجر فر تبریزی فروخت و همین شد که مدتی بعد این شماره در مجازی پخش شد.

الناز شاکردوست

مزاحمت برای الناز شاکردوست

در سال ۱۳۹۸ بود که الناز شاکردوست برای اکران مردمی فیلم "شبی که ماه کامل شد" حضور پیدا کرد و از حرکت یک هوادار ناراحت و بر سر او داد زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها