|

اینارو تو خواستگاریت نباید بپوشی؛ وگرنه مادر پسر ننشسته میگه بریم از این عروس درنمیاد

در این مقاله در خصوص لباس هایی که نباید در خواستگاریتون بپوشید صحبت کردیم تا به دلیل استایل اشتباه مورد قضاوت قرار نگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی در هر دوره ای از مهم ترین فاکتورها برای خانوم ها بوده هر چند که این روزا آقایون هم بیشتر از قدیم جویای زیبایی هستن ولی باز هم زیبایی برای خانوم ها بسیار مهم بوده و هست از این رو خانوم ها همیشه راه های زیبایی جدیدی رو که مد میشده رو پیگیری میکردن مثلا میکروبلیدینگ که مد شد خیلی ها به سراغ این تکنیک برای پر و زیبا نشون دادن ابروهاشون رفتن ولی خب در این بین خیلی ها هم برای رسیدن به این هدف راه های سنتی رو دنبال میکردن مثل روش های رشد سریع ابرو در خانه و در نهایت هم هر دو گروه نتیجه ای که میخوان عایدشون میشه ولی خب خوبی که در این بین وجود داره این هست که راه های رسیدن به زیبایی بسیار زیاده و این که شما کدوم رو انتخاب کنید به خودتون بستگی داره.

حالا در این بین یکی از راه هایی که به زیبایی هر چه بهتر و بیشتر شما کمک میکنه استایل شیک زدن هست که شاید براتون جالب باشه که بدونید این موضوع حتی از چهره ی زیبا داشتن هم بسیار مهم تره چرا که چهره رو خدا داده و حالا شما با دست دکترای زیبایی هم میتونید یه سری تغییرات توی اون به وجود بیارید ولی تیپ و استایل رو خود شما شخصا طراحی میکنید و خب کاملا نشون دهنده ی سلیقه و شخصیت و علاقمندی های شماست از این رو بسیار مهم هست که برای داشتن یه تیپ خوب تلاش کنید و در این بین حتما به این که برای هر موقعیتی چه تیپی بزنید هم توجه کنید چرا که در مقابل اون هم باید یه سری لباس ها رو برای برخی از موقعیت ها نپوشید مثلا لباس هایی که نباید در خواستگاری بپوشید چرا که شان و منزلت شما رو پایین میارن که خب در ادامه ی ای مقاله به معرفی این لباس ها پرداختیم، پس در صورتی که میخواهید اون ها رو بشناسید با ما همراه باشید.

لباس خواستگاری1

لباس خیلی تنگ ممنوع

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در مورد لباس خواستگاری به اون توجه کنید سایز لباس هست چرا که  شما باید یه لباسی رو برای این منظور انتخاب کنید که کاملا اندازه تون باشه یعنی نه گشاد باشه طوری که تو تنتون زار بزنه و نه انقد تنگ باشه که حالت خودنمایی به خودش بگیره چرا که این کار دور از شان یه خانوم هست. پس با این حساب دقت کنید لباسی که برای این شب انتخاب میکنید متناسب با سن و اندام شما باشه و همچنین این رو هم اضافه کنیم که لباس های تنگ نه تنها در صورت وجود عیب و ایراد در اندامتون اون رو بیشتر به چشم میارن بلکه باعث میشن که دیدگاه خانواده ی پسر نسبت به شما تغییر کنه که مسلما این رو نمیخواهید. در آخر هم در صورتی که چاق هستید لباسی بپوشید که کمتر این موضوع به چشم بیاد و در صورتی هم که لاغر هستید لباسی رو انتخاب کنید که لاغریتون رو بولد نکنه.

لباس خواستگاری4

لباس باز برای خواستگاری شما رو از چشم مادرشوهر احتمالیتون میندازه

یه موضوعی که در خصوص انتخاب لباس برای خواستگاری وجود داره این هست که شما باید لباس این شب رو طوری انتخاب کنید که یه موقع با حالت کلی استایل های روزمره ی شما تفاوت فاحشی نداشته باشه مثلا در صورتی که یه فرد مانتویی هستید در صورتی که برای خواستگاری چادر بپوشید شاید خانواده ی داماد فکر کنن که در حالت عادی هم چادر دارید ولی خب اگر شما چادر نپوشید فکر کنن که چادری بودید و یهو اون رو کنار گذاشتید که خب این براتون بد میشه. اما موضوع دیگه که وجود داره این هست که بالاخره خواستگاری یه مراسم رسمی هست که دو خانواده در اون صحبت های مهمی میکنن از این رو شما باید لباس های رسمی برای این منظور انتخاب کنید که خب لباس های باز برای این منظور اصلا رسمی نیستن پس حتما به سرسنگین بودن لباس هاتون اهمیت بدید.

لباس خواستگاری3

لباس های تیره نپوشید

خب در فرهنگ ما ایرانی ها اینطور جا افتاده که در مراسم های شادی مثل عروسی و تولد و... باید لباس های خوش رنگ و روشن پوشید و در مراسم های عزاداری مثل ختم هم باید تیره و مشکی پوشید و مسلما خواستگاری هم یه مراسم خوشی بشمار میاد به همین دلیل شما باید در این روز لباس های رنگ روشن تن کنید البته که خیلی رنگارنگ نباشید ولی از پوشیدن لباس هایی به رنگ تیره و مشکی هم خودداری کنید چرا که شاید بگن خوش یمن نیست این کارتون و به قولی شگون نداره!

لباس خواستگاری2

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها