|

انواع مدل لوستر برای دکوراسیون داخلی / مثل یک تکه ای از جواهر در دیزاین منزل میدرخشند

لوستر ها انواع بسیار مختلف و متنوعی دارند که در این مطلب میخوایم با مدل های مختلفی از اونها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو یه طراحی داخلی خوشگل اکسسوری لوستر تنها جنبه تزیینی نداره و کاملا کاربردی نیز هست. در حقیقت اکسسوری ها لوازم جانبی خونه به حساب میان چرا که بود و نبودشون اونقدر ها الزامی نیست و مثلا شما میتونید به جای لوستر از لامپ هم استفاده کنید، اما جای مبل یا یخچال و گاز رو هیچ وسیله دیگه ای نمیتونه پر کنه. اکسسوری لوستر یکی از جلوه دهنده ترین لوازم به حساب میاد که انبوهی از مدل ها رو داره با ابعاد مختلف که میتونن نیاز خونه و دکور شما رو برطرف کنند. شما میتونید با استفاده از اونچه که در سلیقه خود و خونوادتون هست و همچنین میزان بودجه ای که دارید بهترین مدل لوستر رو انتخاب کرده و خریداری نمایید. اما با این تفاوت که قبلش باید با سبک های مختلف لوستر آشنا بشید. لوستر ها جنبه تزییناتی و زیباسازی فضا رو دارند پس مهمه که با دکوراسیون منزل شما همخونی خوبی داشته باشند و بتونن محیط رو زیباتر کنند. 

در واقع اگر شما با توجه به دکوراسیون منزلتون اکسسوری مورد نظر رو انتخاب کنید نصف راه رو رفته اید و یکی از مهمترین عناصر اصلی در این طراحی برای هر سبک، نحوه نورپردازی می باشد. انواع نورپردازی ها شامل نورپردازی مخفی، رشته‌ ای، دیواری و به شکل اکسسوری هایی همچون لوستر یا آباژور هستند که در این راستا میخه بینشون انتخاب کرد. اما از اونجایی که قدیمی ترین اکسسوری نورپردازی لوستر می باشد، در این مطلب قصد داریم تا با انواع اونها آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

انواع مدل لوستر

لوستر مدرن

یه لوستر مدرن کوچیک که طراحی منحصر به فردی داشته باشه، میتونه بهترین انتخاب باشه. روز به روز طرح لوستر های مختلفی با متریال های مختلف روانه بازار میشن که با توجه به کاربردی که دارند، در فضا جلب توجه می کنند. یه وقت می بینید طراحی بسیار پیچیده ای دارند و یک موقع شاهد سبک ساده اونها هستیم و که رد نگاه اول نظر ما رو به سمت خودشون جلب می کنند. لوستر هایی که شکل و شمایل مدرن دارند، برای دکوراسیون و فضای مدرن و مینیمال کاربرد بیشتری دارند و در نتیجه اشیا دیگر به پس زمینه خواهند رفت.

لوستر مدرن

لوستر سبک کلاسیک

در اینجا با سبک نئوکلاسیک آشنا میشیم که خب برگرفته از سبک کلاسیک و مدرن هستش. در واقع گزینه های بسیاری برای لوستر در سبک کلاسیک وجود داره که خب از نظر فلز، شیشه و کریستال ساخته می شوند و در این سبک دیده می شود. اغلب طرح های لوستر کلاسیک به این شکل هستن که با نگهدارنده شمع و به شکل شمعدانی طراحی می شوند که خب در واقع یادآور اصالت سبک کلاسیک هستند. سبک کلاسیک در هیچ یک از آیتم ها هیچگاه از مد نمیفته و همیشه به عنوان یه سرمایه گذاری عالی هستش.

لوستر کلاسیک

لوستر های فانتزی

در اینجا با لوستر های فانتزی آشنا میشیم که خب باید بگیم تو این طرح شکل و فرم خاصی وجود نداره. این سبک با توجه به ایده های خلاقانه است که شاید با سلیقه هر کسی هم تطابق نداشته باشد. لوستر های مینیمال رو برای دکوراسیون های مینیمال و مدرن استفاده می کنند اما خوبیش هم به اینه که این سبک لوستر محدودیت خاصی نداره و امروزه در انواع مختلف طراحی ازشون روانه بازار شده است و مورد توجه قرار میگیرد.

لوستر های فانتزی

لوستر به سبک حبابی

و اما لامپ های حبابی که خب دور لامپ، شیشه هستش و نور به شکل سایه طور منعکس می شود. این سبک واقعا نمای چشم نواز و زیبایی داره که خب لوستر های چوبی، لوستر معرق چوب، لوستر شمعی و غیره از دیگر انواع اونها هستند و میتونن در قالب لوستر نمایان شوند. شما میتونید از این لوسترها برای فضاهایی مثل نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و حتی آشپزخونه استفاده کرده و یه زیباسازی منحصر به فرد داشته باشید طراحی لوستر تو فضای دکور داخلی میتونه عنصری کلیدی به حساب بیاد که اوجه هر فردی رو به خودش جلب میکنه.

لوستر به سبک حبابی

لوستر برای آشپزخانه

آشپزخونه هم از دست فضاهایی هستش که نیاز به لوستر داره، اما مدلی که مختصش باشه و بهش بیاد. برای آشپزخانه طرحی را انتخاب کنید که ساده باشد و نور آرامش بخشی را در فضا منعکس کند. یک لوستر کریستالی شیشه ای که در کنار میز ناهار خوری قرار گرفته واقعا جذابه و تونسته آشپزخونه رو اصیل و بولد نشون بده. مخصوصا که اگه فضای داخلی شما به سبک مدرن باشه! لوستر با نوری که قابل تنظیم باشه در واقع بهترین انتخاب برای شماست که میتونه در هر فضا قرار بگیره و رضایت افراد رو جلب کنه.

لوستر برای آشپزخانه

لوستر برای آشپزخانه1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها