|

مدل های لوستر چوبی ترند 1403 / طراحی های صمیمی و یونیک جهت زیباسازی نشیمن

اگر شما هم دلتون میخواد تا برای فضای منزلتون یه لوستریونیک داشته باشید، پس حتما با این مطب همراه بمونید تا با لوستر های چوبی مدرن آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در زیباسازی یک منزل آیتم های مختلفی میتونن تاثیرگذار باشند. بسیاری از افراد بر این فکرند که خب با خرید مبلمانی گرون قیمت و طلایی رنگ، به همراه یک تلویزیون بسیار بزرگ و داشتن تمام لوازم برقی داخل آشپزخونه و غیره، دیگه خونشون تکمیل و جذاب شده. در حالی که اینچنین نیست و شما در واقع با تلفیق آیتم های اصلی و فرعی و البته مدل هایی مناسب به دکوراسیونی ایده آل میرسید. البته اینکه مبلمان مجلل دوست دارید بد نیست و نشون میده که سلیقه شما در راستای این سبک از لوازم هستش، اما اونچه که اهمیت بیشتری داره اینه که بدونید باید همراه و هماهنگ با وسایل اصلی، از اکسسوری ها نیز بهره ببرید. آیتم های فرعی یا همون لوازمی مثل گل و گلدان، لوستر و کتابخانه، دکوری های رو میز و غیره، بسیار و بسیار مهم هستند. در این مطلب ما میخوایم به لوستر های زیبا بپردازیم. لوستری خاص که میتونه ظاهری مدرن و ایده آل به فضای شما ببخشه. مدل های لوستر چوبی سبکی بسیار منحصر به فرد و کمتر دیده شده هستند که جلوه ای بسیار دلبرانه دارند و میتونن نمایی یونیک به فضای خانه شما ببخشند. اگر شما هم شیفته این متریال طبیعی و خوشگل هستید که حس گرما و صمیمیت رو به محیط القا میکنه، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لوستر چوبی مدرن

لوستر چوبی مدرنیته ترکیبی از سنت و ترند 

لوستر های چوبی سبک مدرنیته اینجورین که یه ترکیب جذاب از زیبایی طبیعی چوب هستند با طراحی های مدرن و امروزی که در کنار هم تونستن جایگاه خاصی در میون دکوراسیون داخلی پیدا کنند. این مدل از لوستر ها در واقع با الهام از طبیعت و البته استفاده از متریال چوبی، احساس آرامش و گرما رو به محیط منتقل می کنند. این در حالیه که سبک های مدرن اغلب بر فلزات و شیشه اکتفا دارند، لوستر های چوبی مدرن تلفیق و تعادلی میان سنت و مدرن هستند.

لوستر چوبی مدرن

لوستر چوبی مدرن

لوستر های چوبی مدرن بدون جزئیات اضافی با جلوه ای جذاب

طراحی های ساده و مینیمالی که این لوستر ها دارند اونها رو تبدیل به انتخاب های بسیار مناسب کرده که به هر فضایی میان و میتونن ست بشن. از آشپزخونه های کوچیک بگیر تا حتی سالن های بزرگ که البته ابعاد این لوستر ها متفاوته و قابل انتخاب. اما از خصیویت های این سبک لوستر ها اینه که به هر مدل فضایی میان و به راحتی میتونن سازگار بشن. نبود دیتیل الکی و اضافی باعث شده تا این لوستر ها از نظر بصری شلوغ نباشند و به عنوان یک نقطه کانونی جذاب در فضا جلوه کنند. 

لوستر چوبی مدرن

رنگ چوب ها برای لوستر چوبی

برای ساخت این مدل از لوستر اغلب از رنگ و بافت مختلفی استفاده میشه که خب میتونن تاثیر فراوونی در احساس و جو کلی محیط داشته باشند. از چوب های سنگین و تیره ای همچون چوب گردو بگیر تا چوب هایی که روشن تر هستند مثل چوب بلوط، همگی بسته به سلیقه شما انتخاب میشن چرا که متنوع می باشند. این تنوع در چوب برای لوستر میتونه سلیقه شما و سبک دکوری که در منزل دارید هماهنگ بشه.

لوستر چوبی مدرن

دوام و ماندگاری لوستر چوبی

اما نکته یا بهتره بگیم ویژگی بسیار متفاوت چوب اینه که علاوه بر ظاهر قشنگش ، در واقع متریالی بادوام و محکم محسوب میشه. این خصوصیت باعث میشه تا لوستر چوبی مدرن شما علاوه بر جلوه ای که به فضا میده، از نظر کاربرد نیز قابل اعتماد و مطمئن باشه. ابته که یادتون نره باید ازش نگهداری مناسبی هم داشته باشید تا سالها بدون افت کیفیت براتون بمونن و واسه فضاهای مختلف به کار بیان.

لوستر چوبی مدرن

لوستر چوبی مدرن

لامپی که میتونه با چوب حس گرمی ببخشه

شاید براتون سوال بشه که دقیقا چه لامپی باید برای این مدل از لوستر ها استفاده کرد که خب در پاسخ باید بگیم لامپ‌ های ال‌ای‌دی که کم مصرف هستند انتخابی ایده آل برای لوستر چوبی می باشند که باعث صرفه جویی در انرژی نیز خواهند شد. ترکیب بافت گرم چوب با نور ملایم ان مدل لامپ ها یه فضای دلنشین با حسی خوب ایجاد میکنه. همین ویژگی ها باعث شده تا لوستر های چوبی مدرن انتخابی جذاب برای جاهایی مثل اتاق نشیمن و اتاق خواب باشند.

لوستر چوبی مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها