|

دیزاین سینی صبحانه لاکچری / خوشمزه جات رو اینجوری چیدمان کن کپ کافه ها مفصل میشه

سرو صبحانه شاید یه حرکت معمولی و ساده به نظر بیاد، در حالی که اگر بخواین یه صبحانه دیزاین شده مفصل داشته باشید کمی سخت تر میشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید قبل تر صبحانه تنها وعده و یا غذایی برای صبحگاه بود که نون و پنیر همراه با دیگر مخلفات سنتی رو بر سر سفره می دیدیم، اما امروزه این وعده تبدیل به یکی از جذاب ترین ها شده چرا که تغییراتی در دیزاین و خوشمزه جات داشته است. مثلا دیدین این فینگر فود ها و سینی های مزه رو که با انواع و اقسام خوراکی های جذاب دیزاین شده؟ صبحانه هم چنین شکلی پیدا کرده و حالا دیگه فقط تو خوراکی های مخصوص صبحانه خلاصه نمیشه. در واقع دیزاین سینی سرو صبحانه شده یکی از اون دست کارهایی که این روزا خیلی میون دختران و بانوان ایرانی محبوب گشته و مورد استقبال قرار گرفته. این مسئله که چطور میشه یه صبحانه خوشگل و خوشمزه رو تو یه سینی سرو کنی خیلی با اهمیت شده. به خصوص برای مهمونی هایی که صبحانه مهمان دعوت می کنن و یا حتی یک صبحانه رمانتیک تو خونه با همسر. لازمه داشتن یک صبحانه متفاوت داشتن یک سینی خوشگل و مناسب هستش همراه با ظرف هایی شیک و البته هنر و سلیقه چیدمان خوراکی ها. ساخت یک اثر هنری که نیاز به توانمندی و سلیقه و خلاقیت داره. 

دیزاین سینی صبحانه

لازمه داشتن یک صبحانه خوشگل و لاکچری

خانومای ایرانی همواره به دنبال این هستند که یه استایل خاص تو هر چیزی داشته باشند، حتی زمان سرو ساده ترین وعده غذایی روزانه. تزیین یک سینی صبحانه این امکان رو بهشون میده تا هر آنچه که در دل و ذهن دارند رو به تصویر بکشند. مثلا میتونید از سینی های چوبی استفاده کنید که هم حس سنتی رو القا میکنه و هم مدرنیته رو. و یا برید سراغ اون دست از سینی های فلزی و مدرن که تازگی ترند شده اند. چیدمان خوراکی ها و بشقاب و چنگال و چاقو در این ترکیب اهمیت فراوونی داره که در تصاویر به مرور مشاهده می کنید. 

93874894دیزاین سینی صبحانه

فرق بین سینی چوبی و فلزی؛ خوشگلاسیون اعلا

واسه یه صبحانه خوشگل سینی و جنسی که داره هم خیلی مهمه. مثلا سینی های چوبی حس گرم و خوشگلی دارن که تو هوای سرد و پاییز هم عالین و جور. از طرفی هم اگه از سینی های فلزی کمک بگیرید در واقع شما دیزاین رو شیک و مینیمال انتخاب کرده اید که بسته به سلیقتون انتخاب میشن. یکسری از سیمی ها هم هستن که خودشون طراحی دارن اونهم به شکل خاص ، مثلا مثل یه اثر هنری و یا نقاشی دست ساز و نقش های سنتی ایرانی. یادتون نره که هرچی سینی خوشگلتر باشه با جنسی بهتر، تاثیر بیشتری بر روی زیبایی دیزاین سینی صبحانه داره. 

دیزاین سینی صبحانه

اینجوری به سینی صبحانه حس شاداب و طراوت بده

خانوما و دختران جوان ایرانی اغلب علاقمند هستن تا تو مخصوصا مهمونی ها همه چیز رو زیبا و با دقت بچینن. به همین دلیل دیزاین سینی صبحانه میتونه واسشون یه شرایط خوب باشه تا علاوه بر غذا، یه حس و حال مثبت و جذاب هم به مهمونا منتقل کنند. تصاویر که خب ایده هایی جذاب هستند، اما شما میتونید داخل سینی یه ظرف عسل بزارید و به نمای سینی تون یه حس شاداب و تازه بدید. ترکیبات مختلف خوراکی ها و رنگاشون واقعا تو خوشگلاسیون هرچه بیشتر سینی تاثیر داره.

دیزاین سینی صبحانه

ظروف شیشه ای واسه یه دیزاین مدرن سینی صبحانه

یکی دیگه از ایده های دلبر واسه دیزاین سینی سرو صبحانه اینه که از بشقاب و لیوان های ست استفاده داشته باشید. مثلا اگه سینی تون چوبیه بهتره که از بشقاب های سفید رنگ و یا رنگ های ملایم کمک بگیرید. یا اگر سینی تون فلزیه و مدرن، ظروف شیشه ای یا فلزی رو فراموش نکنید تا ظاهری جذاب به سینی ببخشید. اینجوری سینی صبحانه شما هم شیک و مرتب به نظر میاد، و هم ترکیب رنگ ها واقعا دلپذیر اند. دستمال سفره و قاشق چنگال فانتزی و کوچیک هم میتونه به دیزاین ایده آل سینی اضافه کنه. 

دیزاین سینی صبحانه

سلیقه و جذابیت در سینی های صبحانه

در نهایت، دیزاین سینی سرو صبحانه یه کار ساده ولی پر از خلاقیته که می‌تونه روزتو با یه حس خوب شروع کنه. مهم نیست که چه مدل سینی‌ ای داری یا چه موادی برای صبحونه آماده کردی مهم اینه که چطوری همه اینا رو کنار هم بچینی تا هم خوشمزه باشه و هم زیبا به نظر برسه. دختران و زنان ایرانی هم که همیشه به دنبال زیبایی و سلیقه توی کاراشون هستن، با دیزاین سینی صبحانه میتونن هنر و سلیقه خودشون رو به نمایش بذارن و یه صبحونه متفاوت و خاص رو آماده کنن.

دیزاین سینی صبحانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها