|

شیک ترین اکسسوری های فصل پاییز / معرفی ملزومات استایل پاییزی یه خانم خوش پوش

در این مطلب، شیک ترین اکسسوری های پاییزی بهت معرفی میشه؛ همه ملزومات یه استایل پاییزی خاص که برای هر خانم خوش پوشی ضروریه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه تو هم اهل گشتن به مد روز و استایل کردن های خاص هستی باید بگیم که درست اومدی! صفحه مد و فشن ما هر اطلاعات و نکات مهمی که در این زمینه بهش نیاز داشته باشی رو داره و می تونی با توجه به سلیقه خودت، بهترین استایل رو در مواقع مختلف برای خودت انتخاب کنی...

شیک پوشی یه ویژگی مهم برای آدماست و این موضوع این روزا اهمیت بیشتری هم پیدا کرده پس باید به لباس ها، اکسسوری ها و کیف و کفشی که می پوشی دقت کنی و استایل منحصر به فرد خودت رو داشته باشی. با فرا رسیدن فصل پاییز، شکل و نوع پوشاک هم فرق می کنه و باید متناسب با شرایط آب و هوایی این فصل لباس پوشید. در این مطلب، شیک ترین اکسسوری های پاییزی بهت معرفی میشه؛ همه ملزومات یه استایل پاییزی خاص که برای هر خانم خوش پوشی ضروریه. تا پایان همراه ما باش.

fall-accesory-2

شیک ترین اکسسوری های فصل پاییز؛ کلاه

شاید با شنیدن واژه «کلاه» یاد نوع بافتنی اون بیفتید اما منظور ما از کلاه در این مطلب، کلاه های خاص پاییزی هستن که استایل شما رو حسابی جذاب می کنن. کلاه خبرنگاری و کلاه بِرِه یا هنرمندی دو نوع از کلاه های زیبا برای فصل پاییز به حساب میان که اگر رنگ اون ها رو متناسب با دیگر آیتم های استایل خودتون انتخاب کنید، ترکیب بی نظیری خواهید داشت.

fall-accesory-1

fall-accesory-5

شیک ترین اکسسوری های فصل پاییز؛ شال های بزرگ

یکی دیگه از زیباترین اکسسوری های فصل پاییز، شال های بافتنی و یا از جنس پشمی و موهر هستن که حجیم هستن و اندازه اون ها بزرگتر از حد معموله و دور گردن و یا بازوهای شما پیچیده میشه و میتونه علاوه بر گرمابخشی، ظاهر جذابی هم برای شما به وجود بیاره.

رنگ این شال های اورسایز میتونه خنثی باشه تا با بقیه لباس های شما همخوانی داشته باشه اما میشه طرح چارخونه یا رنگ های زیبایی پاییزی رو برای این شال ها انتخاب کرد و این موضوع، به سلیقه شما بستگی داره.

fall-accesory-3

شیک ترین اکسسوری های فصل پاییز؛ دستکش

انتخاب یک دستکش بلند از جنس چرم می تونه استایل پاییزی خاص شما رو تکمیل کنه. اگر دوست دارید که دیگران با دیدن شما یاد بازیگران معروف دهه 90 میلادی که حسابی جذاب و پرطرفدار بودن و ظاهر منحصربه فرد اون ها زبانزد خاص و عام بود، بیفتن، در انتخاب این نوع دستکش شک نکنید.

fall-accesory-4

شیک ترین اکسسوری های فصل پاییز؛ عینک آفتابی

یه روز سرد اما آفتابی پاییزی رو تصور کنید و استایلی که با یک عینک آفتابی زیبا، چشمگیر شده. عینک آفتابی برای همه فصول سال ضروریه اما اگر رنگ اون رو در طیف قهوه ای و یا نارنجی انتخاب کنید، به اون حال و هوای پاییزی زیبایی می دید.

fall-accesory-6

اگر به زیبایی و ظاهر خودتون اهمیت میدید، صفحه دانش آراستگی سایت ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها