|

رفتیم کافه چی سفارش بدیم؟ / اگه با یکی رفتی سر قرار که شاخه با سفارش اینا بزن رو دستش

در این مقاله در پاسخ به سوال اونا که همیشه این سوالو دارن که رفتیم کافه چی سفارش بدیم یه سری خوشمزه جات کافه ای رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر دقت کرده باشید بودن در هر موقعیت و مکانی آداب خاص خودش رو داره مثلا شما برای این که توی عروسی دوستتون حضور پیدا کنید در وهله ی اول این سوال براتون پیش میاد که برای عروسی دوستم چی بپوشم که خب دلیل این موضوع این هست که شما میخواهید در این موقعیت هم شیک ظاهر بشید و هم سرسنگین و خب لباسای جلف و تابلو نپوشید و خب هر دوی این ویژگی ها رو با هم داشتن برای این موضوع مهمه پس میشه گفت که ما باید قبل از هر کاری آداب اون رو بدونیم و شاید حتی براتون جالب باشه که خیلی ها معتقد هستن که ما نیاز داریم که حتی مسواک زدن رو برای داشتن دندان های سفید که یه کار خیلی راحت هست رو هم یاد بگیریم!

پس آموزش در هیچ حالتی بد نیست بجز مواقعی که در حین آموزش دیدن یه کار خلاف باشید که خب اونم مشخصه دیگه. اما از اینا بگذریم و برسیم به سراغ مقاله ی امروز که آموزشیه و در خصوص جواب این سوال هست که رفتیم کافه چی سفارش بدیم که خب شاید خیلی وقتا سوالتون باشه به عنوان مثال شاید از اون دسته از افرادی باشید که زیاد عادت ندارید طعم های مختلف و جدید رو تست کنید و بنابراین به همون سفارش همیشگیتون بسنده میکنید و بیخیال این که یه سفارش تازه داشته باشید میشید که اگر از این دسته از افراد هستید به هیچ وجه این مقاله رو از دست ندید چون قراره در طی اون یه سری از بهترین ها و خوشمزه ترین خوراکی های کافه ای رو که تست کردنشون از واجباته رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رفتیم کافه چی سفارش بدیم

اسموتی ها مزه ی بهشت میدن با میوه های جیگولی

اسموتی رو میشه یکی از خوشمزه ترین ها در منوی هر کافه ای بشمار آوورد که در هر فصلی با توجه به میوه های اون فصل درست میشه ک خب شاید در وهله ی اول فکر کنید که اسموتی همون آبمیوه هست در حالی که بین اون ها یه سری تفاوت ها وجود داره مثلا آبمیوه رو از عصاره ی میوه ها و گیاهان تهیه میکنن در حالی که اسموتی از تکه تکه شدن اجزا و بافت میوه و یه جورایی له کردن اونه که درست میشه و همچنین در کنار این میوه های تکه شده، شما یخ خرده شده رو هم میبینید تا جیگرتون حسابی حال بیاد و صد البته ممکن هست که برای دیزاین و طعم بهتر میوه های یخ زده و عسل هم د اخل اسموتی که سفارش دادید باشه.

رفتیم کافه چی سفارش بدیم

انواع گلاسه لذت یه طعم آشنا

به نوشیدنی هایی که با بستنی مخلوط شدن و از جنس مایعی که داخل اونها هست برای تزیین روشون بهره میگیرن گلاسه میگن مثلا کافه گلاسه، بستنی شناور داخل یه مایع از همون طعم هست و برخی از اوقات شما جهت زیبایی بیشتر مشاهده میکنید که لیوان با سس شکلات تزیین شه.

رفتیم کافه چی سفارش بدیم

آفوگاتو برای قهوه دوستانی که دوست دارن قهوه شون ذره ذره رو به شیرینی بره

خب قهوه ای به تلخ بودنش معروفه هر چند که خیلی ها در این بین به طرق مختلف تلخی اون رو کمتر میکنن و در این بین یکی از راه هایی که برای این منظور وجود داره استفاده از بستنی در کنار اون هست که همون آفوگاتو نام داره و میتونه یه ترکیب فوق العاده خوشمزه و بهشتی باشه که از یک و یا دو تا شات اسپرسوی داغ همراه با بستنی درست شده که بهتره بستنیش وانیلی باشه.

رفتیم کافه چی سفارش بدیم

شیک ها ترکیبی های پر رویی هست که همه دوستشون دارن

شیک رو میشه ترکیبی از شیر، بستنی و خامه دونست که از طعم های متنوعی برخورداره مثل شکلاتی، میوه ای، فندقی و... که در منوی هر کافی شاپی که برید بدون شک به چشم میخوره اما شاید در این بین براتون جالب باشه که بدونید با این اوصاف تفاوت شیک و آیس پک توی چیه که باید در جواب بهتون بگیم که شیک بستنیش کمتر و از اون طرف شیرش بیشتره و فاقد مغزهای خوراکیه در حالی که آیس پک بستنی بیشتری داره و به همراه خامه ی زده شده و فراوون و همچنین مغزهای خوراکی سرو میشه، پس با این حساب میشه گفت که شیک خیلی رقیق تر از آیس پک هست که خب از این جهت برای اونایی که زیاد مزه های غلیظ و درهم رو دوست ندارن میتونه انتخاب خوبی باشه.

رفتیم کافه چی سفارش بدیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها