|

لوکس ترین استخرهای تهران / برات سینی خوراکی میان تو آب قلیونم کنارش بکش و شیرجه بزن

در این مقاله چندتا از لوکس ترین استخرهای تهران رو بهتون معرفی کردیم که پیشنهاد میکنیم برای یه بار هم که شده اون ها رو امتحان کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انسان یه موجود کمال گرا هست ولی خب میزان این کمال گرایی در افراد متفاوته مثلا در یه سری از افراد خیلی کمه که خب این میتونه جلوی پیشرفت اون ها رو بگیره چرا که برای داشتن یه زندگی بهتر تلاششون کمتر خواهد بود و در یه سری از افراد هم به قدری میزان این کمال گرایی بالاست که یه جورایی اون ها رو حریص میکنه که خب این موضوع هم زیاد خوب نیست چرا که این افراد هم هر چقدر به موفقیت برسن باز هم انگار یه خلاء درونشون هست پس خوبه که میزان کمال گرایی رو در خودمون متعادل نگه داریم و برای رسیدن به به بهترین ها تلاش خودمون رو کنیم ولی خب طوری هم نباشه که در صورت نرسیدن به بهشون به کلی زندگیمون فلج بشه.

خب برای این امر هم شما میتونید از کارهای کوچک و روزمره ی خودتون شروع کنید یعنی در صورتی که ماشینتون خراب شده بهتره که برای تعمیر اون به دنبال بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران باشید تا این کار رو براتون انجام بدن و بهترین خدمات رو در اختیارتون قرار بدن چرا که شما لایق اون هستید و یا در خصوص خرید لباس هاتون میتونید به سراغ بهترین ها برید به عنوان مثال اگر کیف و کفش میخواهید برید سراغ بازار کیف و کفش در تهران چرا که به دلیل تنوع بالایی که در اون وجود داره مسلما بهترین انتخاب رو خواهید داشت. حالا در این مقاله هم در راستای این که شما هر چه بیشتر و بیشتر کیفیت زندگیتون رو بالا ببرید و بهترین ها رو تو مشتتون داشته باشید میخواهیم چندتا از لوکس ترین استخرهای تهران رو بهتون معرفی کنیم که توصیه میکنیم تا شهریور به پایان نرسیده حتما یه سر بهشون بزنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

لوکس ترین استخرهای تهران

استخر حس خوب زندگی از لوکس ترین استخرهای تهران

شاید خیلی ها در تهران مجموعه ی حس خوب زندگی رو تنها و تنها به عنوان یه استخر بشناسن در حالی که این مرکز چند منظوره هست و علاوه بر استخر و سونا از بخش ها متنوع دیگه ای مثل باشگاه بدنسازی، مرکز ماساژ و اتاق برف طبیعی برخوردار هست و در صورتی که شما اون رو برای گذران وقت با دوستان خودتون انتخاب کنید مسلما حسابی بهتون خوش خواهد گذشت. از دیگر خوبی هایی این مجموعه هم میشه به وجود مرکز پزشکی و مشاور تغذیه در اون اشاره کرد که میتونه سلامت مراجعه کننده ها رو هم تضمین کنه. این مجموعه ی ورزشی توی میدان آرژانتین واقع شده و از نظر امکاناتی که ارائه میکنه یکی از پر آوزاه ترین هاست پس برای یکبار هم که شده اون رو امتحان کنید.

لوکس ترین استخرهای تهران

استخر نارسیس از لوکس ترین استخرهای تهران

خیلی از استخرهای لوکس و لاکچری در تهران در قسمت های شمالی و یا شمال غرب واقع شدن و از این رو شاید شما نتونید به راحتی یه استخر مناسب رو در قسمت شرقی پیدا کنید ولی خب باید بگیم که یه استخر بسیار لوکس و مدرن در این قسمت از شهرقرار داره و اون استخر نارسیس هست که چند سر و گردن از همه ی استخرهای این منطقه بالاتره و در خصوص لوکیشن اون ها باید بگیم که در منطقه ی تهرانپارس قرار داره. این مجموعه بیشتر به دلیل وجود غار نمکی داخلش شناخته میشه که براساس گفته ی مدیریت اون توی کشتن باکتری ها، قارچ ها و میکروب ها میتونه عملکرد فوق العاده ای از خودش نشون بده. همچنین این استخر از کافه هم برخورداره که خوراکی های موجود در اون طرفدارهای بسیار زیادی داره.

لوکس ترین استخرهای تهران

استخر چهارفصل هودین و هورام از لوکس ترین استخرهای تهران

در صورتی که دوست دارید تجربه ی شنا در یه استخر طویل رو داشته باشید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ استخر هودین و هورام هست که از فضای بسیار زیبا و منحصر به فردی برخورداره و علاوه بر این که اندازه ی خاص و بزرگی داره به دلیل داشتن حمام نمک و همچنین آفتاب مستقیم در اون شناخته میشه. شما همچنین میتونید در صورت مراجعه به این استخر از ماساژ تایلندی و همچنین جکوزی آب سرد و گرم هم بهره مند بشید. در خصوص لوکیشن این استخر هم باید بگیم که در محله ی تهرانسر و بلوار گل ها قرار داره از این رو در صورتی که در این نقطه از تهران هستید توصیه میکنیم که این استخر رو حتما برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

لوکس ترین استخرهای تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها