|

بیوگرافی لاله مرزبان و تغییر چهره فاحش‌اش / نازگل ستایش با پاشنه بلند از پرستویی بالا زد

لاله مرزبان بازیگر جذاب امروزیست که هرگاه در مراسمات سینمایی حضور پیدا می کند با ظواهر منحصر به فردش مورد توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال "ستایش" رو به یاد دارید؟ این سریال که اولین فصلش در اواخر دهه هشتاد پخش شد، نگاه و توجه بسیاری از بینندگان رو به سمت خود جلب کرد. قصه دختری جوان که از دوران مدرسه‌اش نشون داده شد تا وقتی که نوه دار میشه. البته که تو فصل اولش فقط جریان این دختر و قصه های ازدواج و پدر شوهر سختگیرش رو نشون میداد، اما از اونجایی که داستان خانوادگی بسیار جذابی داشت، خیلی از مخاطبین ازش استقبال کردند و همین شد که آقای کارگردان تصمیم به ساخت فصل های بعدیش رو گرفت. ستایش در ادامه تو دهه نود تولید و پخش شد که خب دختر ستایش خانوم هم بزرگ میشه و ازدواج میکنه. نازگل که میشه دختر بزرگه ستایش، ابتدا با نقش آفرینی حدیث میرامینی انجام میشه اما تو فصل سوم به دست خانوم لاله مرزبان سپرده میشه. نازگل در فصل آخر با ایفای نقش لاله مرزبان بود که خب همین سریال باعث پرش و دیده شدن فراوون لاله بانو شد. سایش خیلیا من جمله خود نرگس محمدی رو مشهور کرد و لاله مرزبان نیز به شدت فرای قبلش مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر جوان و دهه هفتادی این روزها دیگه فقط تو سینما دیده میشه و به شدت گزیده کار شده، اما طرفدارن زیادی داره. لاله مرزبان از دست هنرمندانی است که در زمینه استایل در مراسمات سینمایی همیشه جوری بوده که جلب توجه بسیاری به همراه داشته. 

لاله-مرزبان

654564

irs01_s3old_1571319505246726

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان از متولدین دهه هفتاد است یعنی 29 دی 1372 که در تهران زاده شده.

خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری است که به میمیک صورت و قامتی که داره باعث شده تا تبدیل به یک ویژگی در او برای بازیگری شود. لاله مرزبان یه خواهر به نام سها داره که در نوجوانی بازیگر بوده است.

file

تحصیلات و گذروندن کلاس بازیگری

همه بازیگران استعدادشون از سن کمتر شناخته شده و فهمیدن به این راستا علاقمند هستن. لاله مرزبان نیز اینچنین بود و از دوران نوجوانی تو مدرسه و بعد هم به شکل حرفه ای در زمینه تئاتر مشغول بود تا اینکه بعد از گذروندن دوره تحصیلاتش دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران رو میره و میگذرونه.

35453

ورود حرفه ای

وی در سن شونزده سالگیش با وجود مخالفت هایی که از سوی خانوادش برای ورود به عرصه بازیگری داشته، اما در نهایت در سال 1388 با ایفای نقشی کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور وارد عرصه مورد علاقش یعنی هنر میشه.

لاله-مرزبان

ورود به سینما

لاله مرزبان البته که در فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند هم ایفای نقش داشت اما در کاراکتری بسیار فرعی که خب در سال 1392 به کارگردانی پوران درخشنده بود. این چهره در این کار به شکل کوتاه تجربه سینما رو کسب کرد و بعد از اون هم دو سال بعد در فیلم دختر عمو پسر ایفای نقش قابل قبولی  داشت. اما همه اینها به کنار، حضور پررنگ خانوم بازیگر در فیلم زیر سقف دودی در سال 95 خانوم درخشنده، در نقش کیانا مورد توجه قرار گرفت. وی در این فیلم با هنرمندانی همچون مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان همبازی شد و مسیر جدید هنری خود را آغاز کرد. لاله مرزبان میگه با طی یک فراخوان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شده است.

545

فعالیت در آثار فاخر تئاتری

لاله مرزبان در تئاتر نیز فعالیت داشته و او در سال ١٣٩٢ همزمان با ادامه مطالعه در زمینه بازیگری و کارگردانی به شکل جدی تئاتر رو ادامه داد و و در چندین اثر فاخری همچون موارد ذکر شده بازی داشت.

پزشک نازنین (نیل سایمون)، من انجا نیستم (مهدی میرباقری)، رقص کاغذ پاره ها (محمد یعقوبی)، خانه فراموشان (طلا معتضدی)، عروسی خون (فدریکو گارسیا لورکا) و … به ایفای نقش پرداخت

ازدواج

لاله مرزبان هنوز ازدواج نکرده و از دست بانوان بازیگر مجرد سینما و تلویزیون می باشد.

129799

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها