|

بیوگرافی رعنا ازادی ور با استایلی مهربانانه / سمیرای وحشی خوی در آغوش پدرش مثل فرشته

رعنا آزادی ور بازیگر جذاب ایرانیست که این روزها در زخم کاری نقش آفرینی دارد و حالا با استایل مینیمال‌اش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک یکی از جذاب ترین سریال های نمایش خانگی در این چند سال اخیر سریال "زخم کاری" است که با حضور هنرمندان سرشناس و بسیار کاربلد فراوونی ساخته شد. البته که ایفای نقش بازیگران و اسم معتبرشان تنها نیمی از قضیه هستش و قطعا درجه یک بودن یک کار با فیلمنامه ای مناسب و جذاب نیز همراه بود. زخم کاری با داشتن هر دو آیتم این روزها طرفداران بسیاری دارد و با توجه به اینکه خیلی مورد توجه قرار گرفته، تا فصل سوم پیش رفت و تولید و پخش شد. در این سریال و از فصل اول دو نقش اصلی یعنی سمیرا و مالک که با نقش آفرینی رعنا آزادی ور و جواد عزتی است، جذابیت کار رو چند برابر کرد. رعنا آزادی ور در زخم کاری کاراکتری متفاوت به تصویر کشید که خب هم در کارنامه کاری خودش متفاوت بود و هم در دنیای بازیگران و نقش ها. رعنا آزادی ور دیگه اونقدری با این سریال و نقش سمیرا همراه بوده که خیلی از کاربران او را با نام سمیرا و خلقیات سمیرا میشناسند و انگار دیگه کسی آزاده واقعی رو به یاد نمیاره.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی صاحب سبک

دنیای بازیگران دنیای تنوع و متفاوت هاست. اصلا انگار شما مینیمال پسند ترین هم باشید باز وقتی که بازیگر میشید و کمی مشهور، باید متفاوت پوشی رو شروع کنید. بازیگران هنرمندانی هستند که شیوه خاص پوشی رو از همون اوایل راه شروع می کنند و همیشه به این سبک پیش میرن. حتی برخی از اونها در این راستا حرف های بسیاری برای گفتن دارند و یه جورایی مدلینگ به حساب میان که دستی هم در طراحی لباس دارند. رعنا آزادی ور این مدلیه که خودش در لباس پوشیدن صاحب سبکه و همیشه با ظواهری متفاوت و جالب دیده میشه. البته که خانوم بازیگر استاندارد ها رو هم در نظر میگیره و هیچگاه اجازه نداده به عنوان یک آرتیست میون حواشی نامتعارف قرار بگیره. رعنا آزادی ور به تازگی هم در مراسم المپیکی ها حضور پیدا کرد و با تیپ مینیمال اما جذابش مورد توجه قرار گرفت.

رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا

رعنا آزادی ور یک دهه شصتی است که این روزها 41 سال سن دارد. خانوم بازیگر از متولدین ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است که این روزها تبدیل به بازیگری با استعداد و پر جربزه شده است. رعنا آزادی ور از دوره دیده های بازیگری در موسسه کارنامه می باشد. وی در سن 20 سالگی با فیلم "مارمولک" کارش رو شروع کرد و بعد ها هم در فیلم "محمد رسول الله" و سریال زخم کاری خوش درخشید.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور
رعنا آزادی ور و پدرش

کلاس بازیگری از ۱۹ سالگی

خانوم بازیگر زمانی که 19 سال سن داشت یعنی در سال 1381 در موسسه کارنامه به مدیریت نگار اسکندرفر شش ماهی رو دوره گذروند. او در این مسیر با چهره هایی همچون صابر ابر و ساره بیات و نرگس محمدی هم دوره ای بود.

خانوم خانوما اون تایم اساتیدی مثل ناصر تقوایی ، پیام دهکردی ، پانته آ پناهی ها و شادمهر راستین داشت.

رعنا آزادی ور

نقش جنجالی در خانه دختر

از دیگر نقش های موفق این بازیگر جذاب سینما میتوان به فیلم "خانه دختر" اشاره داشت که در سال 1393 نقش اصلی یعنی سمیرا رو به تصویر کشید. سمیرا دختری بود که به دلیل سوء ظن خانواده نامزدش نسبت به دوشیزه بودن او مسیر زندگیش رو عوض میکنه و در نهایت به مرگ میرسه. این فیلم نزدیک به سه سال توقیف شد اما در نهایت در سال 96 و در نیمه دوم سال به شکل محدود اکران گشت. 

رعنا آزادی ور

خوش پوشی رعنا آزادی ور

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد رعنا آزادی ور به استای های خود توجه بارزی دارد. او از جمله بازیگران سنت شکن در انتخاب استایل پوششی هستش که همیشه هم سعی دارد تا متفاوت لباس هایش را انتخاب کند. طرح لباس‌ های او اغلب بخشی متفاوت و غیر معمولی رو در خود گنجانده. مثلا فرمی عجیب یا دامنی غیر معمول که حتی این موضوع رو میشه تو رنگ‌ ها هم مشاهده کرد.

رعنا آزادی ور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها