|

بیوگرافی رعنا آزادی ور و خوش خندگی‌اش با همسر / سمیرای زخم کاری بیرون کار چه خوشتیپه

رعنا آزادی ور بازیگر سریال نمایش خانگی زخم کاری است که با اسم سمیرا شهرت دارد و حالا با بیوگرافی جالبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سریال نمایش خانگی "زخم کاری" رو داریم که خب دیگه تو فصل سومش به سر میبره در حالی که اصلا قرار نبود این سریال حتی به فصل دوم برسه و داستان جوری نوشته شد که در همون فصل اول به پایان برسه. اما معمولا فیلم و سریال هایی که با نظر مثبت مخاطبین همراه میشن خب میرن سراغ ساخت فصل های بعدیشون. زخم کاری نیز اینچنین شد که البته تنها به دلیل خوب بودن فیلمنامه نبود و بازیگران کاربلد با اکت های بسیار جذابی که داشتن باعث شد تا زخم کاری به این درجه از محبوبیت برسه. بی شک یکی از بهترین بازیگران این سریال رعنا آزادی ور می باشد که خب نقش سمیرا رو ایفا میکنه. خانوم بازیگر دهه شصتیه کما که این روزها 41 سال سن دارد در این کار به اندازه ای در نقش فرو رفت و بدون ذره ای کم و کاستی به نمایشش گذاشت که گویی رعنا آزادی ور رعنا نیست، سمیراست! جالبه که دیگه خیلی از مخاطبین هم این چهره رو با اسم سمیرا صدا میزند، درست مثل محسن تنابنده که دیگه نقی معمولی شناخته میشه. رعنا آزادی ور هنرمندیست که کار خود را از دهه هشتاد شروع کرد و با نقش آفرینی در فیلم "پارک وی" شناخته و مشهور شد.

رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور همونطور که در ابتدای متن هم بهش اشاره کردیم، یک دهه شصتی است که در 17 فروردین 1362 در تهران چشم به جهان گشوده و یک هنرمند دوره دیده و جذاب است. وی دوره های بازیگری رو در موسسه کارنامه گذرونده که در سن 20 سالگی با فیلم "مارمولک" به شکل حرفه ای آغاز کرد و بعد ها هم در فیلم "محمد رسول الله" و سریال "زخم کاری" درخشید.

رعنا آزادی ور

کلاس بازیگری رعنا آزادی ور از ۱۹ سالگی

رعنا آزادی ور در سال 1381 19 ساله بود که خب در موسسه کارنامه به مدیریت نگار اسکندرفر حضور یافت و دوره شش ماهش رو با چهره هایی همچون صابر ابر، ساره بیات و نرگس محمدی گذروند. از اساتیدی که در این موسسه تدریس داشتند میتوان به چهره هایی همچون ناصر تقوایی ، پیام دهکردی، پانته آ پناهی . البته شادمهر راستین اشاره داشت.

رعنا آزادی ور

شروع با مارمولک در کنار پرویز پرستویی تا هوو

یک سال بعد یعنی در سال 1382 رعنا بانو از کلاس های بازیگری یک راست رفت به سمت بازیگری و جالبه در فیلمی همچون مارمولک با چهره ای همچون پرویز پرستویی همبازی شد و موفق به ایفای نقشی جذاب شد. سپس بعد از دو سال دوری از فعالیت هنری از سال ۱۳۸۴ با فیلم "هوو" به کارگردانی علیرضا داوود نژاد به عرصه بازیگری بازگشت.

رعنا آزادی ور

همکاری با اصغر فرهادی

رعنا آزادی ور در سال ۱۳۸۵ پنجمین ایفای نقشش رو داشت و در فیلم "پارک وی" نقش آفرینی کرد که خب باعث شهرت فراوون خانوم بازیگر شد. البته که بعد تر هم در فیلم "درباره الی" اصغر فرهادی حضور داشت و در کنار گلشیفته فراهانی بازی کرد.

فیلم درباره الی با کسب سه سیمرغ و هفت تندیس از جشنواره داخلی و نامزد عنوان بهترین فیلم خارجی جشنواره اسکار بسیار درخشید.

رعنا آزادی ور

خوش پوشی رعنا بانو 

رعنا آزادی ور از دست هنرمندان خوش پوشی به حساب میاد که البته کمی هم سنت شکن است و اغلب هم سعی بر متفاوت پوشی دارد. طرح لباس‌ های او معمولا آیتمی متفاوت و غیر معمولی رو در خود جای داده است و اینجوریه که فرمی عجیب یا دامنی غیر معمول که حتی این موضوع رو میشه در رنگ‌ ها هم مشاهده کرد.

رعنا آزادی ور

ازدواج با مردی که طلاق گرفته

جالبه که در چند سال گذشته بارها و بارها شایعاتی در رابطه با ازدواج رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل شنیده میشد، اما خب تکذیب میشد و خبری نبود تا اینکه در 29 آبان سال 99 عاطفه رضوی که میشه بازیگر سینما، و البته جاری خانوم آزادی ور، با انتشار تصویر دو نفره یان زوج خبر ازدواج اونها رو رسانه ای کرد. مهدی پاکدل پیش از رعنا خانوم با بهنوش طباطبایی ازدواج کرده بود.

رعنا آزادی ور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها