|

وقتی رعنا آزادی ور با نقشای نفرت انگیز و دارک میشه فتنه خانوم سینما؛ نکشیمون!

actors-shayanews

رعنا آزادی ور بازیگر توانمند و قابل سینمای ایران است که در کارنامه ی کاری خود بازی در سریال های خانگی همچون جیران و زخم کاری را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طرفدار های سریال های خانگی این روز ها به قدری زیاد شده که کمتر کسی هست که اون ها رو دنبال نکرده باشه؛ این سریال ها برخلاف سریال های صدا و سینما پر از برق و ادا و اطوار هستن و به نوعی به واقعیت های جامعه نزدیک تر هستن، از الفاظ و نوع حرف زدن بگیر تا پوشش و بقیه ی مسائل، حالا یه سری سریال ها در این بین که انقدر موندگار میشن و مخاطب رو درگیر میکنن که بعضی وقت ها بیننده شروع به هم ذات پنداری میکنه مثل پیامی که یه کاربر برای علی شادمان که شخصیت اصلی سریال یاغی بود فرستاده بود و براش ماجرای فیلم رو توضیح داده بود که به جاوید (علی شادمان) کمک کنه که بسیار برای کاربر ها فان و جالب بود.

اما نکته ی دیگه ای که راجبه این سریال ها وجود داره آشکار کردن پتانسیل بعضی از بازیگر هاست یعنی شاید قبل از ساخت اون سریال ما این بازیگر رو می شناختیم ولی اینهمه از قابلیت هاش اطلاع نداشتیم مثلا رعنا آزادی ور خوش بر و رو و زیبا با قیافه ی شرقی و جذابش که اخیرا به قدری بین مخاطب ها معروف شده که نظرات مختلفی راجبش توی اینستاگرام و توییتر و... می بینیم مثلا چند وقت پیش یکی از کاربر های توییتر یه توییت با عنوان این که رعنا خانم توی هر فیلمی بازی کنه بوی جنجال میده منتشر کرد و عامل اصلی فتنه و آشوب تو سریال های ایرانی رو ایشون دونست حالا چرا؟

رعنا+آزادی+ور

سمیرای عقده ای، ملکه ی جاه طلب

نقش آفرینی رعنا آازدی ور توی سریال زخم کاری توجهات بسیاری رو به خودش جلب کرد؛ زخم کاری که اولین تجربه رعنا خانم جذاب در زمینه نمایش خانگی بود حسابی ترکوند و میشه گفت موندگار شد، رعنا تو این سریال نقش یه زن قدرت طلب رو بازی می کرد که برای رسیدن به خواسته هاش هر کاری میکرد. شخصیت سمیرا (رعنا آزادی ور) تو این سریال سعی کرده بود که احساس حقارتی که داشت رو از طریق ازدواج با یه فرد پولدار به احساس قدرت تغییر بده و بعدش هم حتی این عطش برای داشتن قدرت کم نمیشه و این شخصیت سعی میکنه از هر راهی حتی با پیاده کردن نقشه های شوم این قدرت رو به دست بیاره و به همه ثابت کنه که شدیدا آدم پرفکت و کاملی هستش.

با این تفاسیر میشه گفت که رعنا خانم توی این سریال یه نقش منفی و بی رحم رو اجرا میکنه و اکثر مواقع مخاطب نمیدونه دقیقا چه حسی نسبت به اینجور شخصیت های منفی توی فیلم ها داره یعنی حسش بین عشق و نفرت در رفت و آمد هست و حالا سمیرای داستان هم از این قاعده مستثنی نیست! بعضی از کاربرها سمیرا رو یه شخصیت نفرت انگیز میدونستن و به گفته ی خودشون حالشون ازش بهم میخورد ولی شدیدا جنس بازیش رو دوس داشتن و همین کافیه که بشه گفت رعنا خانوم حسابی از پس نقش بر اومده بود و احساسات مخاطب رو قلقلک داده بود.

حالا تو این بین بعضی از کاربر ها هم به شوخی گفته بودن امیدوارن همسر رعنا خانم توی زندگی واقعی بتونه از پس ایشون بربیاد و خوب میشه یه جوری بچزونتش که تلافی اینهمه کار هایی که این خانم توی سریال انجام داد دربیاد. حالا آقای همسر کیه؟ مهدی پاکدل خوشتیپ و با اخلاق! برای همین مردم میگفتن دلشون برای شوهر سمیرا توی دنیای واقعی میسوزه.

سمیرا+سریال+زخم+کاری+

تاج الدوله ای که نمیشه گفت بده یا خوبه!

سریال بعدی این بازیگر، پس از زخم کاری، جیران بود؛ این سریال که عاشقانه های زیاد و رنگارنگ ناصرالدین شاه رو به تصویر کشیده خیلی پر حاشیه بود و حتی توقیف پخش هم شد، اولین حاشیه هم مربوط به گریم و قیافه ی بازیگرها بود که حسابی زرق و برق دار بودن و با واقعیت بسیار فرق داشتن ولی اگر شخصیت ها مثل واقعیت گریم میشدن احتمالا کسی سریال رو نگاه نمیکرد پس یکی از نقاط قوت سریال بودن بازیگر های خوش چهره و جذاب مثل رعنا آزادی ور  بود.چالشی که رعنا داخل این سریال باهاش مواجه بود شبیه زخم کاری بود، چر اکه باز هم یه نقش منفی، جاه طلب و فتنه گر داشت و باز هم بازی با احساسات مخاطب که نمیدونست به حال این شخصیت دل بسوزونه که باید توی جنگل حرمسرا آقای شاه برای به دست آوردن قدرت جون بکنه تا بتونه در امان باشه و توی این راه حتی بچه اش رو از دست بده یا ازش به خاطر ظلمی که در حق افراد دیگه داستان، مخصوصا جیران محبوب انجام میداد، نفرت داشته باشه.

4674795

کلام آخر

خلاصه که دنیای فیلم و سریال به قدری عجیب، جالب و لذت بخش هست که آدم رو حسابی غرق میکنه که بخش زیادیش به هنر بازیگر بستگی داره و میشه گفت رعنا آزدی ور این هنر و استعداد رو داره، حالا مهم نیست سمیرا باشه و یا تاج الدوله، این بازیگر ثابت کرده که میتونه کاری کنه که ما با تمام احساسمون نقش رو درک و لمس کنیم. براشون آرزوی موفقیت می کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها